Mikä Stockmann myy Ted Bakeria?
Kommentit (25)
Turussa on ainakin laukkuja ja kukkaroita. Vaatteista en tiedä, mutta uskoisin niitäkin löytyvän
Ted Baker on ihana. Ostin just satasella ihanan takin. (en tosin Suomesta, joten en valitettavasti osaa neuvoa...)
Mäkin ostin just. Tosin Lontoosta, sorry!
Vaatevalikoima on kyllä ollut aika rajoitettu Hgin keskustan Stockallakin, kun olen käynyt katsomassa, löytyisikö sieltä jotain vaatetta, johon olen ihastunut netissä.
Mutta kyllähän niistä vähistä saa osviittaa nettitilauksiin mitoituksen suhteen. Etsin pari vuotta sitten juhlapukua, ja Ted Bakerin koot olivat suhteessa väljempiä kuin vaikkapa Karen Millenin. Bakerilta siis meni hyvin brittikoko 10, Karen Milleniltä ei. Olen muuten huomannut muutenkin nimenomaan brittimerkeillä hurjaa vaihtelua mitoituksessa, selkeästi jotkut omaksuneet jenkkityylin "vanity sizeingin", kun taas toisissa on nafti, italialaistyylinen mitoitus. Siksi olisi hyvä kokeilla merkin vaatteita jossain, ennenkuin alkaa netistä tilaamaan.
Olen mies ja pidin todella paljon (ostin kaikki) Ted Bakerin paidat. Nyt niitä ei stadista saa millään. Olen pettynyt. Kangas oli erittäin hyvälaatuista ja paidat muuta kuin taksikuskisinistä ja ohutta roskaa.
Mistä, oi mistä.
Miehenä Karen Millen ei innosta (tai siis ei itsellään, mielelläni kauniimmalleni ostan).
Ajattelin ostaa jotain paitoja joita Stockan nettisivuilla näkynyt. Mietin vaan etukäteen onko Hki ainut joka niitä myy.
Eli mitä Ted Bakeriltä löytyy Helsingin Stockalta?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:34"]
Eli mitä Ted Bakeriltä löytyy Helsingin Stockalta?
[/quote]ainakin naisten vaatteita ja laukkuja.
Helsinki-Vantaalla on myös jotain.
Ai Tampereen stockmann muka myy TB:n kledjuja? Mistä lähtien? Eiks siellä oo vaan laukkuja ja meikkipusseja?
Miksi joku alapeukuttaa aloitusta? :-)
Niiden koot on outoja, olen kooltani 38 eli M ja sitä vastaavaa Ted Baker kokoa 3 oleva takki vastaa päälläni noin kokoa 40-42 kun taas toinen vastaa kokoa 36!
Jumbossa olen nähnyt.