Täydellinen mies, ei parisuhteessa, mistä kyse?
Pohdiskelen yhtä tuttua nelikymppistä miestä. Tai siis olen ymmälläni yhdestä miehestä. Ehkä joku osaa vähän avata, mistä tuossa on kyse.
Tuossa oudoksuttaa se, ettei tuo ole vakituisessa parisuhteessa, vaikka ottajia olisi enemmän kuin tarpeeksi.
Siis mies on komea, kasvonpiirteitä voisi oikeastaan luonnehtia kauniiksi, hyvävartaloinen, hyvin koulutettu (kaksi ylempää akateemista tutkintoa, joista kumpikin on vaativa), suurituloinen ja kaikinpuolin miellyttävä. Ihan oikea herrasmies. Tuon kanssa viettää mielellään aikaansa. Tyttöjen kanssa kun on muutaman viinilasillisen jälkeen juteltu, tuo mies herättää lähinnä epäsiveellisiä ajatuksia.
Nyt kuitenkin oudoksun, miksi ihmeessä tuo ei ole vakituisessa parisuhteessa?
Alleviivattakoon se, että tuo ei ole miehiin menevää sorttia. Pikemminkin tuo on vähän turhankin hetero. Tiedän, että tuolla on ollut erinäistä aktiviteettia useammankin mallin, ainakin yhden missin ja vastaavien kanssa, eli ainakin naiskauneutta tuo osaa arvostaa. Sen lisäksi tiedän tuon harrastavan toisten vaimoja, tai kuten tuo itse minulle sanoi, hän ei kuulemma harrasta vaimoja, mutta vaimot harrastavat häntä. Tietämäni perusteella tuolla on ollut älyttömän monta naista.
Mutta miksi ihmeessä tuollainen mies ei ole vakituisessa parisuhteessa? Tämä tuntemani mies kun on tuossa suhteessa suuri mysteeri. Osaisiko joku edes vähän avata, mistä tuollaisessa miehessä on kyse?
Kommentit (45)
Sehän rakastaa kaikkia naisia liikaa sitoutuakseen vain yhteen. Viisas mies.
Hän ei halua vakituista parisuhdetta. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Häntäheikki ei kelpaa, taso on liian alhainen.
Asuuko pienellä paikkakunnalla jossa miehiä väestöstä 80% ja mummoja 20%?
On niin hyvin vientiä, ettei mitään järkeä ottaa vakituista
Vierailija kirjoitti:
Tutustu lähemmin. Sitten tiedät.
Tunnemme todella hyvin. Olen tuolla varmaan ainoa nainen keskusteluissa, joissa käydään läpi poikien juttuja, jotka ovat ihan mielenkiintoisia : ) Siis meillä synkkaa todella hyvin, mutta on myös selvää, että välillämme ei ole seksuaalista latausta. Tuo vain oikeasti ihmetyttää minua.
Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada kaikki? Jos ei ole uskollista yhden naisen tyyppiä, parempi onkin kun ei ole vakisuhteessa.
Ehkä hän on itse liian nirso naisten suhteen.
Saa naista ilman parisuhdettakin.
Ellei tämä ole provo, taisit kuvailla juuri miehen, joka on kasvattanut minut aikuisuuteen. Hän sanoi minulle täsmälleen nuo samat sanat, kun kysyin, miksi hän ei ole parisuhteessa. Ethän kerro lisää tunnistettavia yksityiskohtia.
Ei ole tavannut oikeaa naista. Eivät kaikki miehet joka pimpin perässä hypi.
Vastasit omaan kysymykseesi, eli järkimies ja ei lähde parisuhteeseen.
Pelkään ihastuneeni juuri tuollaiseen mieheen, jota en siksi uskalla päästää lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään ihastuneeni juuri tuollaiseen mieheen, jota en siksi uskalla päästää lähelleni.
Ei taida edes haluta lähellesi jos on tuollainen.
Ei kuulosta että edes haluaisi olla parisuhteessa.
Syvällä kaapissa, niin syvällä ettei ehkä itselleenkään voi myöntää totuutta.
Miksi pitäisi olla parisuhteessa?
Mies on selvästi kuin Konduktööri Kalle Juha Vainion biisistä
Lutkamies muka täydellinen? Pakko olla miehen tekemä aloitus.
Tutustu lähemmin. Sitten tiedät.