Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja seksi

Vierailija
09.10.2020 |

Olen rv11 ja kertaakaan ei olla harrastettu seksiä hedelmöittämisen jälkeen. Varovaisuuteen on erityisenä syynä pitkä lapsettomuus ja erityisesti minä olen jännittänyt keskenmenoa viikosta toiseen. Nyt aloin miettiä, että vielä mahan puolesta seksi olisi mahdollista enkä ole vielä levinnyt isoksi jonka epäilen olevan epäkiihottavaa miehellenikin, joten seksiä kannattaisi ottaa nyt mukaan kun loppuraskaudessa kuitenkin sitten edessä taas useita hiljaisia kuukausia. Itseni on vaikeaa päästä keskenmenon pelosta yli vaikka olen lukenut monesta lähteestä ettei sitä pitäisi seksistä seurata, mutta onko täällä kenelläkään kokemusta että jotain epämääräisiä vuotoja kuitenkin tulisi? Minulla ei ole ollu minkäänlaista vuotoa raskauden aikana joten senkin olisi järkytys jos näin seksistä kävisi. Entä onko ketään joka olisi ollut ilman seksiä koko odotuksen ajan? Miten puoliso ja parisuhde sen kestänyt?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 19 menossa, olemme harrastaneet seksiä koko raskauden ajan suunnilleen 1-3 kertaa viikossa. Ei ole tullut mitään vuotoja eikä ole ollut kummallekaan epämiellyttävää vaan pikemminkin todella nautinnollista. Älä liikaa pelkää keskenmenoa -- ei tee parisuhteelle hyvää olla noin kauaa kokonaan ilman seksiä!

Vierailija
2/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksin harrastaminen sinne kohtuun ulotu ja varsinkin jos ette mitään extrarajua harrasta niin sinuna olisin huoleti.

Se mikä kyllä jäi tekstistä häiritsemään oli että mies pitäisi sinua epäkiihottavana myöhemmin kun leviät raskaudesta..? Mitä tällä meinaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panetti aivan koko raskausajan ihan hirveesti, kummassakin raskaudessa. No, ihan alkuvaiheen oksennusten keskellä vähän vähemmän, mutta silloinkin kyllä.

Eikä tullut mitään vuotoja tms. 

Vierailija
4/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä jotain muuta tapaa kuin yhdyntä. Keskenmenon voi oikeasti saada tökkäämällä rajusti kohdun napukkaa ja sillä tavoin voi synnytyksenkin saada käynnistymään. Jos mies myös haluaa lasta niin luulisi ymmärtävän, mitä asiaa kannattaa priorisoida, mutta vaikeaa voi olla, jos mies ajattelee vain omia tarpeitaan. Inhottavaa, että pitää edes ajatella parisuhteen kestämistä tuollaisena aikana, mutta miehet taitavat pettää juuri eniten noina aikoina.

Vierailija
5/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rv 19 menossa, olemme harrastaneet seksiä koko raskauden ajan suunnilleen 1-3 kertaa viikossa. Ei ole tullut mitään vuotoja eikä ole ollut kummallekaan epämiellyttävää vaan pikemminkin todella nautinnollista. Älä liikaa pelkää keskenmenoa -- ei tee parisuhteelle hyvää olla noin kauaa kokonaan ilman seksiä!

Parisuhteelle ei pidä olla merkitystä onko sitä seksiä vai ei.

Parisuhde on huonolla tolalla jos se kaatuu siihen että juuri nyt ei saa niinkuin haluaa.

Meillä ei ollut seksiä kuin 1-3 kertaa koko raskauden aikana.

Miestä ei vaan jotenkin tehnyt mieli, itseä kyllä kunnes sain liitoskipuja 6kk kohdalla ja pelkkä kyljeltä toiselle kääntyminen oli TÄYTTÄ TUSKAA. Joten ei ollut seksiä. Sitten synnytyksen jälkeen meni 3kk jolloin edes jaksoi edes kuvitella mitään, niin huono nukkuja oli meillä.

Joten teidän täytyy keskustella keskenään haluatteko vai ette, ja muistaa että seksi ei ole pelkkää yhdyntää.

Eli kukin taaplaa tyylillään ja mitään "oikeaa" "normaalia" seksiä 3krt viikossa pakko ei ole.

Vierailija
6/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksin harrastaminen sinne kohtuun ulotu ja varsinkin jos ette mitään extrarajua harrasta niin sinuna olisin huoleti.

Se mikä kyllä jäi tekstistä häiritsemään oli että mies pitäisi sinua epäkiihottavana myöhemmin kun leviät raskaudesta..? Mitä tällä meinaat?

Ajattelen että valtava maha on jotenkin tosi konkreettisesti ”lapsi välissä” ja ihan vaan koko olemuksenkin takia epäkiihottavaa. Olen aina ollut tosi kapea ja hoikka, ja mies on pitänyt aina vartalostani. Itseni on vaikeaa kuvitella pitäväni itsestäni useita kymmeniä kiloja isompana, sekin varmasti heijastuu ajatukseeni myös miehen tunteista, mutta lapsen takia totta kai olen valmis käymään tämän kaiken läpi ja kestän sen että keho leviää sen minkä leviää.

Kiitos muille rohkaisusta. Olen itse niin varman päälle pelaaja tämän raskauden kanssa että omalta puolelta odotus voisi mennäkin ilman seksiä, mutta olen samaa mieltä siitä ettei se tee suhteelle hyvää.

Vierailija
7/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon, joten toisen raskauden aikana varoin ihan kaikkea. Keskenmeno tuli jälleen. Kolmannen raskauden aikana päätin, että elän ihan normaalia elämää, koska keskenmeno tulee jos on tullakseen, vaikka kuinka varoisin. Nörtti tuli lapsesta.

Vierailija
8/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä jotain muuta tapaa kuin yhdyntä. Keskenmenon voi oikeasti saada tökkäämällä rajusti kohdun napukkaa ja sillä tavoin voi synnytyksenkin saada käynnistymään. Jos mies myös haluaa lasta niin luulisi ymmärtävän, mitä asiaa kannattaa priorisoida, mutta vaikeaa voi olla, jos mies ajattelee vain omia tarpeitaan. Inhottavaa, että pitää edes ajatella parisuhteen kestämistä tuollaisena aikana, mutta miehet taitavat pettää juuri eniten noina aikoina.

Onko tämä kohdun nupukka juttu oikeasti totta? Olen ymmärtänyt vain urbaanilegendaksi?

Myös edellisen kirjoitin, mutta unohdin kuitata loppuun olevani aloittaja.

-ap

Vierailija
9/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että valtava maha on jotenkin tosi konkreettisesti ”lapsi välissä” ja ihan vaan koko olemuksenkin takia epäkiihottavaa. Olen aina ollut tosi kapea ja hoikka, ja mies on pitänyt aina vartalostani. Itseni on vaikeaa kuvitella pitäväni itsestäni useita kymmeniä kiloja isompana, sekin varmasti heijastuu ajatukseeni myös miehen tunteista, mutta lapsen takia totta kai olen valmis käymään tämän kaiken läpi ja kestän sen että keho leviää sen minkä leviää.

Kiitos muille rohkaisusta. Olen itse niin varman päälle pelaaja tämän raskauden kanssa että omalta puolelta odotus voisi mennäkin ilman seksiä, mutta olen samaa mieltä siitä ettei se tee suhteelle hyvää.

Mistä repäisit tuon useita kymmeniä kiloja? Ei se raskaus niin paljon paina. Eli jos et kerää selvää läskiä kehoosi raskausaikana, painosi tulee nousemaan max 10 kg, todennäköisesti ei sitäkään.

Vierailija
10/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on huonolla tolalla jos se kaatuu siihen että juuri nyt ei saa niinkuin haluaa.

Miestä ei vaan jotenkin tehnyt mieli, itseä kyllä kunnes sain liitoskipuja 6kk kohdalla ja pelkkä kyljeltä toiselle kääntyminen oli TÄYTTÄ TUSKAA. Joten ei ollut seksiä. Sitten synnytyksen jälkeen meni 3kk jolloin edes jaksoi edes kuvitella mitään, niin huono nukkuja oli meillä.

Joten teidän täytyy keskustella keskenään haluatteko vai ette, ja muistaa että seksi ei ole pelkkää yhdyntää.

Eli kukin taaplaa tyylillään ja mitään "oikeaa" "normaalia" seksiä 3krt viikossa pakko ei ole.

Ja edelleen ollaan yhdessä, lapsi 5v joten selvittiin pikkulapsiarjestakin yhdessä. Meillä nyt seksuaaliset tarpeet ovat sopineet yhteen, eikä kumpikaan ole mikään odiootti ja valita että ""jää ilman" tai elää "puutteessa" vaikka olisikin kuivempia kausia.

Vierailija
11/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja raskausmaha ovat niin eri asioita, että vaikka läski olisi miehelle täydellinen turn off, voi hän silti kokea raskausmahan kiihottavana. Toki on miehiä, jotka eivät osaa erottaa toisistaan läskiä ja raskausmahaa.

Ja vaikka mies ei yleisellä tasolla pitäisikään raskausmahaa kiihottavana, voi se omalla vaimolla sitä ollakin, kun hän tietää, että se maha on "itse aikaansaatu".

12/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski ja raskausmaha ovat niin eri asioita, että vaikka läski olisi miehelle täydellinen turn off, voi hän silti kokea raskausmahan kiihottavana. Toki on miehiä, jotka eivät osaa erottaa toisistaan läskiä ja raskausmahaa.

Ja vaikka mies ei yleisellä tasolla pitäisikään raskausmahaa kiihottavana, voi se omalla vaimolla sitä ollakin, kun hän tietää, että se maha on "itse aikaansaatu".

Miksi pitää hokea koko ajan turn offia vauvasivulla?

Vierailija
13/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä repäisit tuon useita kymmeniä kiloja? Ei se raskaus niin paljon paina. Eli jos et kerää selvää läskiä kehoosi raskausaikana, painosi tulee nousemaan max 10 kg, todennäköisesti ei sitäkään.

Näin olen kuvitellut mutta omalla kohdallani ei hyvältä näytä... Olen koko alkuraskauden kärsinyt aivan järkyttävästä nälästä ja syönyt yli energiatarpeeni vaikka olen yrittänyt pysyä kohtuudessa. Vasta muutamia viikkoja sitten olen löytänyt vesimelonista, ananaksesta ja raejuustosta pientä helpotusta jolla olen saanut annoskoot kuriin ja turhan leivän syömisen pois.

Tässä kohtaa painoni on kuitenkin jo noussut 6kg mikä on aivan liikaa raskausviikkoihin ja noin 10kg:n kokonaistavoitetta ajatellen. Neuvolassa kuitenkin vain totesivat lähtö painoindeksini niin hyväksi (19) ettei tilanteesta ole syytä huolestua, toki kuitenkin katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Noh, yritän parhaani, mutta olen jo hyväksynyt sen tosiasian etten tule 10kg:n tavoitteessa pysymään.

-ap

Vierailija
14/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin taaplaa tyylillään, kyllä -- ja meidän parisuhteemme ei voisi hyvin ilman säännöllistä seksiä. Minä olen ollut se joka tekee suurimman osan aloitteista eli ei ole meillä kyse siitä että minä menisin miehen halujen viemänä.

- Tuo rv 19 -kommentoija

Vierailija
15/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se lapsi aikanaan saapuu, niin jossain vaiheessa saattaa käydä niin, että puntaroit seksin ja 15 min torkkujen välillä ja päädyt valitsemaan ne torkut.

Vierailija
16/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lerssi kirjoitti:

Itselläni on 31cm pitkä lerssi

Olet ilmeisesti mitannut perseestä asti?

Vierailija
17/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sairaalassa perhehuoneessa ja nussin sielläkin! Halu heräsi,niin kaapu vaan syrjään!

Vierailija
18/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se lapsi aikanaan saapuu, niin jossain vaiheessa saattaa käydä niin, että puntaroit seksin ja 15 min torkkujen välillä ja päädyt valitsemaan ne torkut.

Niin varmaan saatan. 😊 Nyt ekaa odottaessa en näe vaan mitään syytä miksi suoritettaisiin elämään paljon iloa tuovaa asiaa jo etukäteen. Vai mikä sun pointti oli? Niin kauan kuin hyvältä tuntuu mennään suunnilleen tällä seksimäärällä. Ei sen luulis olevan keneltäkään pois.

Vierailija
19/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sairaalassa perhehuoneessa ja nussin sielläkin! Halu heräsi,niin kaapu vaan syrjään!

Panit sitten hoitajaa, kun vaimosi oli synnyttämässä, senkin rontti!

Vierailija
20/34 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torkut tai orkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän