Mies ei vietä mitään juhlia kanssani, miten itse suhtautuisitte?
Ollaan seurusteltu puolitoista vuotta. Mies on aikoja sitten eronnut ja hänellä on yksi 14v lapsi. Mies viettää joulut, uudenvuoden, juhannukset ja kaikki juhlat lapsensa ja exänsä kanssa ja minä olen aina yksin kotona.
Kommentit (5)
MInusta tuo olisi kivaa. Juuri noin haluaisin elää, jos ei ole yhteisiä lapsia.
Mies toimii fiksusti lapsen kannalta, todellakin, ei ole kauaa jäljellä noita lapsuusvuosia pojalla ja hän haluaa ehdottomasti jakaa ne vuoden kohokohdat lapsensa kanssa vielä.
Ja sinä ap taas olet tietoisesti yhdessä miehen kanssa jolla on menneisyys ja yhteinen lapsi toisen naisen kanssa. Joko siis hyväksyt sen tai olet itsekäs ja jatkat yksin/etsien uutta lapsetonta miestä.
Minun mieheni ei vietä mitään juhlia kenenkään kanssa. Hänellä on outo juhlakammo. Pelkkään sanalliseen "hyvää syntymäpäiväänkin" tulee vastaukseksi vain vaivautunut "kiitos". Tänään hän viettää iltaa kuin olisi mikä tahansa perjantai, eli ihan leppeästi kotona rentoutuen.
Noin minunkin miesystäväni viettää joulut. Omien lastensa ja lastenlastensa kanssa exänsä luona. Ja minä omien lasteni ja sukulaisteni kanssa.
Mutta meilläpä ei olekaan mitään uusperheongelmia, sillä jokainen tapaamisemme on kahdenkeskeinen ja juhlaa.
Huonosti suhtautuisin. Joulu silloin tällöin ok, mutta ei jatkuvasti.