Miten selvitä tämä päivä yksin hajoamatta???
Avomies jätti jouluaattona. Lähti entisen naisensa luo. Olen täysin musertunut. En ole liikkunut kotoa minnekkään viikkoon. Tällainen päivä on aivan yhtä hel....vettiä ja tuntuu että hajoan kohta. Kukaan muu yksin?
Kommentit (30)
hei. täälläkin eräs yksinäinen. en osaa lohduttaa muuten kuin sanomalla että on paljon muitakin ihmisiä samassa tilanteessa, et ole ainoa.
Ap. Ja uudesta vuodesta vielä. En halua kaataa tätä oloani kenenkään niskaan vaan minulla edes vähän parempi olo kun esim.vanhempani luulevat minun olevan avomieheni kanssa, eikä heidän tarvi murehtia. Kerron vasta kun olen jotenkin pahimmasta toipunut ja kestän heidän kohtaamisen asian suhteen. Juoda kai voisin mutta tiedän että vain itkisin. En pysty myöskään mennä baareihin koska olen niin masentunut. Pelkään myös että exä olisi sielä tämän nykyisensä kanssa juhlimassa onneaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:29"]
Ap. Ja uudesta vuodesta vielä. En halua kaataa tätä oloani kenenkään niskaan vaan minulla edes vähän parempi olo kun esim.vanhempani luulevat minun olevan avomieheni kanssa, eikä heidän tarvi murehtia. Kerron vasta kun olen jotenkin pahimmasta toipunut ja kestän heidän kohtaamisen asian suhteen. Juoda kai voisin mutta tiedän että vain itkisin. En pysty myöskään mennä baareihin koska olen niin masentunut. Pelkään myös että exä olisi sielä tämän nykyisensä kanssa juhlimassa onneaan.
[/quote]
Kauanko olitte yhdessä? Enkä kauanko hän oli exä-nyxänsä kanssa?
Mitä sulle tapahtuu, jos sä nyt sitten tänään hajoat?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:45"]
Ohiksena kysyn, että olitko ensi se parjattu toinen nainen?
[/quote]
En ollut toinen nainen. Mies ollut tämän uuden kanssa nuorena miehenä. Kertoi että nainen ei mikään hetken huuma vaan nuoruuden rakkaus jonka kanssa seurustelivat tuolloin. Epäilen että heillä ollut suhde jo pitkään.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:29"]
[/quote]
Kauanko olitte yhdessä? Enkä kauanko hän oli exä-nyxänsä kanssa?
[/quote]
8 vuotta oltiin ja en tiedä tarkalleen, mutta ymmärsin että kyse oli vain kuukausista tuolloin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:32"]
Avomies jätti jouluaattona. Lähti entisen naisensa luo. Olen täysin musertunut. En ole liikkunut kotoa minnekkään viikkoon. Tällainen päivä on aivan yhtä hel....vettiä ja tuntuu että hajoan kohta. Kukaan muu yksin?
[/quote]
Sellainen juttu vielä, että noi uusinnat exien kanssa harvemmin kestävät. Vähän aikaa muistellaan menneitä, mutta sitten muistetaan, miksi erottiin.
Jos olet ollut suhteen "toinen nainen" tiesit, ettei mieheen voi luottaa, siis sellaiseen, joka pettää jotain ihmistä sinun kanssasi. Nyt tuli samat sulle takaisin korkojen kera.
Joka tapauksessa se kaveri ei ole sen arvoinen, että sen takia pilaat omaa elämääsi yhtään enempää.
Been there. Taatusti tuntuu pirun pahalta nyt, mutta niin ontolta kuin sekä kuulostaakin, nouset tästä vahvempana naisena. Hengitä, sisään ja ulos, elämä jatkuu, se kantaa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:36"]
Olitko joulun ihan yksin? Eikö sulla ole äitiä, isää, sisaruksia, muita sukulaisia? Entä ystäviä? Vaikka kuinka tuntuisi pahalta, ota nyt yhteyttä heihin. Sitä varten läheiset on. Tsemppiä, yritä jaksaa.
[/quote]
Ap. Olin aattona aivan shokissa, että en olisi voinut sekoittaa läheisteni elämää. Enkä ystävienkään jouluja olisi voinut sekoittaa. He perheellisiä kaikki ja joulunvietossa olivat ympäri suomea.