Miten selvitä tämä päivä yksin hajoamatta???
Avomies jätti jouluaattona. Lähti entisen naisensa luo. Olen täysin musertunut. En ole liikkunut kotoa minnekkään viikkoon. Tällainen päivä on aivan yhtä hel....vettiä ja tuntuu että hajoan kohta. Kukaan muu yksin?
Kommentit (30)
Jos sinua lohduttaa, niin muistan kun itse eroni jälkeen ajelin yksin uudenvuodenaattona ja katsoin kun ihmiset juhlivat kodeissaan joulukuusen loisteessa.
Nyt kun minulla on rakas vierellä, niin ajattelen, että ilman tuota kokemusta en osaisi arvostaa tätä kaikkea, joten silloinen tuska on tehnyt minusta onnellisemman.
Ota rauhallisesti,arvosta itseäsi ja nauti elämästä. Onnelliset päivät ovat edessä! Hyvää uutta vuotta!
ota yhteyttä läheisiin tai vaihtoehtoisesti tee käsitöitä, lue kirjaa katso elokuvaa jne, yritä saada Muuta ajateltavaa.
Yksin jätettynä olen ollut minäkin. Se oli helvettiä, tuntui, että kaikilla muilla oli joku. Olisi kelvannut huonompikin suhde, kunhan ei oleisi tarvinnut olla yksin. Onneksi on takana nuokin kokemukset. Nyt tiedän, että selviän yksinkin. Kuitenkin nyt on rinnalla paljon parempi kumppani.
Tsemppiä, uskon, että sinulla on vaikeaa.
Tämä päivä on vain yksi tiistai.
Minullekin juhlapyhät olivat jätettynä hirveitä. Itkin surkeuttani, kun kaikki muut iloitsivat.
Mutta, tämä päivä on vain yksi tiistai. Ja huomenna tulee keskiviikko.
Koeta jaksaa.
Ohiksena kysyn, että olitko ensi se parjattu toinen nainen?
Minäkin olen yksin, ja ihan omasta halustani. Saan olla rauhassa kotona, syödä hyvää ruokaa, just sitä, mitä itse haluan. Käyn saunassa, otan muutaman siiderin, luen kirjaa, katon telkkaa, mikä olisi parempaa. Minullakin on takana ero, ja tunteet olivat just tollaset kuin sulla kauan aikaa. Elämä alkoi mennä parempaan suuntaan ja tuntua ihanalta, kun rupesin aattelemaan, että "jumalauta mikä ukko, ei ollut mun arvoinen ja paljon mukavampi olla ilman sitä sottaamassa kaunista kotiani"! Ihanaa uutta vuotta sinullekin ja ajattele, että sellanen sika sai mennäkin!
No byhyy. Olen ollut yksin viimeiset 8 vuodenvaihdetta (ja vuotta niiden välissä) kun kumppania ei vaan löydy. Että puhutaanko yksinäisyydestä?
No on sulla ukko ap! Parempi että pääsit eroon tuollaisesta. Itse oon huomannut että tää av-palsta palsta auttaa unohtamaan ees hetkeksi murheet. Tsemppiä!!!
Minä olen vähän samassa tilanteessa, tosin jättämisestä on vähän kauemmin aikaa. Et ole ap yksin. Joku antoi hyvän neuvon; tämä on vain yksi tavallisen kiva tiistai kaikkine iloineen ja suruineen. Jos sinulle maistuu ruoka niin osta kotiin vaikka suosikkiruokasi tarpeet ja kokkaile viinilasin kanssa. Jaksatko keskittyä leffaan? Juokse äkkiä vuokraamaan tai kysele nörttipalstalta miten se ladataan laittomasti. Jos tuntuu vaikealta olla yksin kotona niin pakkaa vaikka termariin kuumaa teetä ja lähde otsalamppu pipon päällä yöretkelle. Kaiva kaapista kynsilakat ja kuorinnat ja hemmottele vähän itseäsi. Koita järjestää itsellesi vähän jotain ihan pientä ohjelmaa vaikka ei huvittaisikaan? Se saattaisi piristää? Ja jos ei niin aina voit lopettaa, heittää puolivalmiit kokkailut roskiin ja kaivautua takaisin sohvaan. Meitä on täällä muitakin, kärsitään yhdessä. Tästäkin paskapäivästä selvitään! Karju vaikka vähän. Tai katso Youtubesta karatevideoita ja harjoittele perässä. :)
Mä makaan yksin sairaalassa tipassa ripulipaskat housuissa tunnin välein...
Hengessä ollaan mukana ;)
Baariin vaan ni et oo kauan yksin.:)
Joo et ole ainut.. Perheenjäseniäkään ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:00"]
Mä makaan yksin sairaalassa tipassa ripulipaskat housuissa tunnin välein...
Hengessä ollaan mukana ;)
[/quote]
Tsemppiä ja pikaista paranemista! :)
t.11
Täällä sama... Olin joulun yksin ja nyt olen uudenvuoden yksin. Olen ollut jo viimeiset parikymmentä vuotta aina pyhät yksin. Ystäviä minulla ei ole, eikä miestä eikä lapsia. Vanhoja vanhempiani en halua huolestuttaa yksinäisyydelläni, joten annan heidän ymmärtää että minulla on juhlia näin uutenavuotena. Enkä muutenkaan viihtyisi heillä sen paremmin kuin yksin.
Ei minulle enää tämä yksinolo akuuttia tuskaa aiheuta, siihen on niin tottunut. Se on vaan hiljaisella tavalla vähän surullinen ajatus, että näin tämä minun elämä sitten meni.
Mutta älä hommaa mitään korvikemiehiä, se tuntuu vain pahalta, ainakin näin heti.
Minä haluaisin olla yksin, että voisin huokaista tästä suurperheestä. Ja vielä just nämä juhlapyhät; olisi niin ihanaa rauhoittua ja olla ja maata ja laiskotella ja herkutella. Tehdä just niin kuin itse haluan. En tiedä saanko koskaan kokea tuota =(. Mutta jos olisin yksinäinen ja haluaisin seuraa, niin varmaan kokeilisin sitten baariin lähtemistä. Jos tuntuu tyhmältä, niin lähtee vain "yhdelle" ja miettii sitten tuleeko kotiin vai mitä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:39"]Jos sinua lohduttaa, niin muistan kun itse eroni jälkeen ajelin yksin uudenvuodenaattona ja katsoin kun ihmiset juhlivat kodeissaan joulukuusen loisteessa.
Nyt kun minulla on rakas vierellä, niin ajattelen, että ilman tuota kokemusta en osaisi arvostaa tätä kaikkea, joten silloinen tuska on tehnyt minusta onnellisemman.
Ota rauhallisesti,arvosta itseäsi ja nauti elämästä. Onnelliset päivät ovat edessä! Hyvää uutta vuotta!
[/quote]
Lämmin kiitos sinulle ja myös muille tähän ketjuun kommentoineille! En ole ap mutta vähän samanlaisessa tilanteessa kuin hän. Nämä kommentit tekivät minulle oikeasti paremman mielen. Niin vain pienetkin asiat luovat toivoa paremmasta kaiken surun ja yksinäisyyden keskellä. Kiitos :)
Mulla ap. on vähän sama tilanne. Mies ei tullut jouluksi kotiin, en tiedä onko toista naista, mutta laitoin viestiä, että saa olla koko ens vuoden sen kanssa, jonka kanssa viettää uuden vuoden. Nähtiin pari päivää sitten, ollaan oltu pari kk erossa, mies kuitenkin väittää, ettei toista ole. Se selviää varmaan tänään sitten.
Toissailtana kuitenkin harrastettiin seksiä yhdessä, miehen piti tulla eilen, ei tullutkaan, eikä vastannut puhelimeen. Oli kuulemma töistä väsynyt? Saas nähdä, miten tänään käy.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:19"]
Mulla ap. on vähän sama tilanne. Mies ei tullut jouluksi kotiin, en tiedä onko toista naista, mutta laitoin viestiä, että saa olla koko ens vuoden sen kanssa, jonka kanssa viettää uuden vuoden. Nähtiin pari päivää sitten, ollaan oltu pari kk erossa, mies kuitenkin väittää, ettei toista ole. Se selviää varmaan tänään sitten.
Toissailtana kuitenkin harrastettiin seksiä yhdessä, miehen piti tulla eilen, ei tullutkaan, eikä vastannut puhelimeen. Oli kuulemma töistä väsynyt? Saas nähdä, miten tänään käy.
[/quote]
Toki se ero, että ei ole exiä, ellen sitten itse ole kohta. ed.
Olitko joulun ihan yksin? Eikö sulla ole äitiä, isää, sisaruksia, muita sukulaisia? Entä ystäviä? Vaikka kuinka tuntuisi pahalta, ota nyt yhteyttä heihin. Sitä varten läheiset on. Tsemppiä, yritä jaksaa.