Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin teeveessä miehen jolle aikanaan annoin rukkaset, nyt harmittaa

Vierailija
09.10.2020 |

Oli miehistynyt ja komistunut hirveästi. Alkoi kyllä kieltämättä harmittamaan. Olisiko tökeröä ottaa yhteyttä kun olin melko tyly hänelle silloin joskus.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei se mies saa jo vaikka kuinka paljon tökeröitä yhteydenottoja kaikilta tyrkyiltä (jos on vähänkään menestynyt urallaan)?

Saa varmasti, mutta harmittaa silti niin paljon etten saa asiaa mielestäni.

Vierailija
22/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin ottaa yhteyttä erääseen henkilöön ihan riippumatta siitä, mikä hänen tämänhetkinen statuksensa on. Haluaisin pyytää anteeksi ja kertoa muutaman sanomatta jääneen asian. 

Sen sijaan vaikuttaa, ettei sinulla ole mitään sanottavaa tuolle tv-tyypille, joten suotta haaskaat hänen aikaansa. 

Kyseessä on nuoruuden ihastus, ja olin oman epävarmuuteni takia hänelle tyly. Olin kyllä ihastunut, mutten pitänyt häntä silloin jostain syystä tarpeeksi komeana, ja oma kokemattomuuteni siihen lisäksi, minkä takia torjuin hänet lopulta.

Siis tuliko sinulle huono omatunto ja halu pyytää anteeksi, kun näit hänet vai tunne, että nyt hän "kelpaisi" sinulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Dani

Vierailija
24/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympaattista, miten kuvittelette tietävänne kaiken esim. Leppilammesta. Voisi mieli muuttua, jos pääsisitte tutustumaan :)

Minä luulin että sinulla Mikko on töitä aivan riesaksi saakka. Ilmeisesti näin ei olekaan.

Olipa omaperäinen kommentti. Taputapa nyt ihan itseäsi olalle tästä, oli niin oivaltava.

Vierailija
25/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin ottaa yhteyttä erääseen henkilöön ihan riippumatta siitä, mikä hänen tämänhetkinen statuksensa on. Haluaisin pyytää anteeksi ja kertoa muutaman sanomatta jääneen asian. 

Sen sijaan vaikuttaa, ettei sinulla ole mitään sanottavaa tuolle tv-tyypille, joten suotta haaskaat hänen aikaansa. 

Kyseessä on nuoruuden ihastus, ja olin oman epävarmuuteni takia hänelle tyly. Olin kyllä ihastunut, mutten pitänyt häntä silloin jostain syystä tarpeeksi komeana, ja oma kokemattomuuteni siihen lisäksi, minkä takia torjuin hänet lopulta.

Siis tuliko sinulle huono omatunto ja halu pyytää anteeksi, kun näit hänet vai tunne, että nyt hän "kelpaisi" sinulle? 

Rehellisesti vähän molempia. On käynyt mielessä ennenkin hän ja se että jos tulisi tilaisuus pyytää anteeksi ja selittää, niin tekisin sen.

Vierailija
26/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko ap vai lainattu kommentoija? 

Rehellisesti vähän molempia. On käynyt mielessä ennenkin hän ja se että jos tulisi tilaisuus pyytää anteeksi ja selittää, niin tekisin sen.

Vierailija
27/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympaattista, miten kuvittelette tietävänne kaiken esim. Leppilammesta. Voisi mieli muuttua, jos pääsisitte tutustumaan :)

Monihan "tutustui" siihen Veitolan ohjelman kautta. Siitä näki että on aika tavis, jolla on isot velat ja täytyy painaa montaa eri juontohommaa että saa maksettua velkoja.

Vähensi hieman hänen ympärillään ollutta hohtoa, onkin aika tavis. Eikä siinä toki ole mitään väärää olla tavis, mutta ei se mikään jumala ollut enää tuon jälkeen.

Vierailija
28/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no tuskin sillä on enää niitä rukkasia tallessa...

Vierailija
29/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, no tuskin sillä on enää niitä rukkasia tallessa...

Mulle ainakin jäi kintaat käteen. Vieläkään en tiedä, haluaisiko hän ne takaisin...

Vierailija
30/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antero Mertaranta?

Vierailija
31/33 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että kertoisit hänelle, että pidit häntä liian rumana sinulle silloin joskus? Voi ziisus.

Vierailija
32/33 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua piiritti nuorena mies, josta sittemmin tuli miljonääri. En ollut kiinnostunut silloin enkä ole nyt. 

Vierailija
33/33 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa joku joka on kohdellut minua huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän