Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli varoittaa entisen mieheni naisystävää...

Vierailija
31.12.2013 |

Tiedän kyllä ettei heidän touhunsa minulle kuulu enkä oikeasti aio mitään sanoa vaikka tekisi kyllä mieli.

En ole katkera enkä usko millään tasolla olevani mustasukkainen tms. ja toivon jopa entiselleni onnellisuutta, mutta aina kun olen kuullut hänen uusista suhteistaan niin haluaisin vain pelastaa uuden naisen samalta kohtalolta. Toisaalta uskon, että ihmiset voivat muuttua, mutta tuo entinen mieheni ei todellakaan ole sillä tiellä. Ainakaan vielä.

En siis oikeasti ole mitään kenellekään sanomassa ja tiedän kyllä, että eihän rakastunut nainen minua uskoisikaan. Olisin vain hullu ex, joka yrittää sabotoida heidän suhdettaan. Silti on vaan jotenkin kammottavaa, kun tiedän millainen mies on kyseessä ja tiedän, että hän edelleenkin jatkaa samanlaista petollista elämäntyyliään ja jopa teoillaan minulle joskus rehentelee.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä pitäisi varoittaa ja toinen sanoo ettei saa puuttua aikuisten ihmisten touhuihin. Hyvä, että näitäkin asioita voi joskus purkaa anonyymisti :)

En tosiaan usko, että minun varoituksillani olisi mitään merkitystä ja vaikka olisikin olisi hänen vierellään pian taas uusi varoitettava enkä tietenkään voisi käyttää elämääni varoitusmerkkinä toimimiseen. Tunteeni ja ajatukseni ovat kuitenkin hieman ristiriitaiset sillä jos tuo mies jatkaa elämäänsä samalla kaavalla kuin tähänkin asti hän tulee vielä aiheuttamaan paljon pahaa toisille ihmisille. Olisi hienoa, jos hän muuttaisi tapojaan tai sitten löytäisi itselleen naisen, joka haluaa samanlaista elämää. 

En normaalisti mieti entisen mieheni touhuja, mutta hän taas muistutti olemassa olostaan pari päivää sitten ja ylpeänä kirjoitteli kuinka hänen nykyinen naisystävänsä ei edes tiedä, että hänellä on monia muitakin naisia kierrossa. Sen jälkeen jo selitettiinkin kuinka tuo nainen on aika varakas ja hän on ajatellut kosia. Minä en ole näihin juttuihin aikoihin kommentoinut mitään enkä ole aivan varma miksi hän minulle niitä edes kertoo. Ehkä pari kertaa vuodessa näitä tilityksiä aina ilmaantuu. Onhan aina mahdollista, että hän vain valehtelee, mutta hänen menneisyytensä tietäen pidän todennäköisenä että hän puhuu totta. Luulen, että hän haluaa jonkun tietävän hänen uroteoistaan. Mutta minkäs teet...

Vierailija
22/23 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:00"] 

ylpeänä kirjoitteli kuinka hänen nykyinen naisystävänsä ei edes tiedä, että hänellä on monia muitakin naisia kierrossa. Sen jälkeen jo selitettiinkin kuinka tuo nainen on aika varakas ja hän on ajatellut kosia.

[/quote] Eli sinulla on tuo juttu kirjallisena. Eihän sinun tarvitse muuta kuin jälleenlähettää teksti nykynaisen nähtäväksi, niin että et itse tuota mitään "sisältöä" jota voisi uskoa tai olla uskomatta. Miehen omat tuotokset sinne vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siitä tuskin on hyötyä - mutta silti minä toivoisin, että minulle sanottaisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi