Ei ole totta löysin 200€! Mitä ostaisit nyt tuolla summalla?
Kotoa eräästä lipastosta löytyi, se on ollut sisältöineen remontin tieltä jemmassa varmaan vuoden. Innostuin sisustamaan ja järkkäilemään niin löytyi 🤸♀️
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mitään, kun se ei ole totta.
Lues nyt aloitus oikein huolella.
Ei ole totta löysin 200€!
Minä olin kerran menossa nostamaan rahaa automaatilta, mutta edellinen olikin unohtanut ottaa omansa luukusta. En voinut vastustaa kiusausta ja otin sen 50 euron setelin mukaani. Kävin lounaalla ja olin iloinen, että kerrankin mulle sattui hyvä mäihä. 200 eurolla päivittäisin varmaan astioita. Hommaisin uusia lohjenneiden tilalle.
Eipä tuo riitä edes viikonlopun ostoksiin saati sitten lauantain ravintolareissuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mitään, kun se ei ole totta.
Lues nyt aloitus oikein huolella.
Ei ole totta löysin 200€!
”Mitä ostaisit...”
Lokakuun kaljat saa tuolla rahalla.
Osta päihteitä, mieluiten kukkaa mutta kaljakin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kerran menossa nostamaan rahaa automaatilta, mutta edellinen olikin unohtanut ottaa omansa luukusta. En voinut vastustaa kiusausta ja otin sen 50 euron setelin mukaani. Kävin lounaalla ja olin iloinen, että kerrankin mulle sattui hyvä mäihä. 200 eurolla päivittäisin varmaan astioita. Hommaisin uusia lohjenneiden tilalle.
En uskaltais ottaa! Automaateilla on kamerat!
Olen pitkäaikaistyötön ja mulla on lipastossa viis tonnii hätävarana jos akuutisti tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi joskus kiireessä 20e luukkuun kun luulin, ettei tilillä ole katetta.
Nuori tyttö juoksi perääni ja ojensi rahan minulle. En olis myöhemmin itse edes tajunnut kun oli paljon muita huolia silloin.
Palautti uskoa ihmiskuntaan
Eipä taida 200:lla saada uutta aikuisten pyörää kuin Biltemasta. Jos sieltäkään.