G: Aamupalasi tänään?
Kommentit (56)
Kahvia termarista (mies lähti aikaisin töihin ja laittoi kahvin jämät mulle talteen), sekaan sokeria ja maitoa. Haukkapalaksi kaksi itse aiemmin leipomaani pullaa, toinen tavallinen pyöreä pulla ja toinen kanelikierrepulla. Perään kurkkukipua helpottavaa litkua.
En ole aamuihminen enkä jaksa koskaan vääntää mitään ihmeellisiä voileipiä lisukkeineen. Vauvalle turautan kolmesta purkista erimakuisia puuroja ja lämmitän perään pullollisen maitoa.
kaurapuuroa voisilmällä. Okei, oivariinisellasella. Huikka maitokahvista, litra vettä.
Iso kupillinen mustaa kahvia ilman sokeria ja kaksi reilun kokoista viipaletta ruisleipää juuston kera ja Hesari. Tiedän, että jo aamusta pitäisi syödä kasviksia ja salaatteja, mutta ei uppoa, lounaalla sitten sitäkin enemmän. Ja vaikka pidän puuroista, niin en välitä niistäkään heti aamulla.
Nutrilett caramel patukka ja coca-cola zeroa lasi.
Vettä sekä rahkaa, jossa oli mansikoita, mustikoita ja kauraleseitä.
3 kuppia espressoa (mustaakin mustempaa) ja 2 isoa lasillista vissyä. Kyllä vatsa toimii! :)
Pepsi Maxia n 2 dl. Siitä runsaan parin tunnin päästä lautasellinen kaurapuuroa ja mehukeittoa. Ei vaan pysty syömään mitään heti heräämisen jälkeen.
2 jälkiuunileipäviipaletta joiden päällä oivariiniä, maksamakkaraa, oltermannia ja omenaa. Kupillinen kahvia. Ens maanantaina alkaa arki, jumpat ja paluu joka aamuiseen kaurapuuroon. Saa loppua tää herkuttelu!!
2 kuppia kahvia, rahkaa mansikkakeitolla ja ruisleipä kinkulla, tomaatilla ja kurkulla. Päälle n.4 dl vettä. Kevennys alkanut... :P
Monet tuntuvat juovan Pepsi Maxia aamulla. En juo ollenkaan limuja, eikä perheemme muutkaan jäsenet niitä kauheasti juo, olen siis ihan pihalla näistä jutuista. Kertokaa mikä Pepsi Maxin "taika" on, kiinnostaa :)
En muista numeroani, olen siis Mutteripannu
PS
Miksi jotkut alapeukuttaa toisten aamupaloja??? :D
Puoli pannullista kahvia. Ei maistu ruoka tällä hetkellä.
Kaksi paahdettua grahampaahtista, joilla pelkkää keittokinkkua. Kuppi maitokahvia ja lasillinen omenamehua. Lisäksi napostelin muutaman suikaleen vihreää paprikaa.
Mä söin sämpylänpuolikkaan maksamakkaralla, kaksi Weetabixia maidolla ja lettuhillolla, mukillinen chocokahvia. Illalla sitten pitsaa... naminami päivä <3
kaksi palaa patonkia, puolen pannullisen kokoinen makkaramunakas, vaniljarahka, kaksi paksua siivua kuivakakkua, kaksi suklaapatukkaa Geisha, kaksi mukia kahvia ja muutama tupakka, aah!
n. 2dl Coca Cola zeroa. Mä en ikinä aamusin pysty syömään mitään. tai siis haluan nukkua mahdollisimman pitkään. Herään 5:45 ja 6:05 olen ovesta ulkona. siinä käyn vessassa, puen, hiukset, kevyt meikki ja hampaiden pesu.
Kuppi mustaa kahvia.. ei sokeria. Olikin melkosen nälkä klo 12 :)
Kuppi mustaa kahvia.. ei sokeria. Olikin melkosen nälkä klo 12 :)
Kupillinen kahvia, 2 leipäpalaa ja vähän juustoa, hajonnut piparipala.
puolikas tuore ananas, viinirypäleitä, lasi appelsiinimehua ja kuppikahvia..