Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Aamupalasi tänään?

Vierailija
31.12.2013 |

I wanna know

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikas tuore ananas, viinirypäleitä, lasi appelsiinimehua ja kuppikahvia..

Vierailija
2/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia termarista (mies lähti aikaisin töihin ja laittoi kahvin jämät mulle talteen), sekaan sokeria ja maitoa. Haukkapalaksi kaksi itse aiemmin leipomaani pullaa, toinen tavallinen pyöreä pulla ja toinen kanelikierrepulla. Perään kurkkukipua helpottavaa litkua.

En ole aamuihminen enkä jaksa koskaan vääntää mitään ihmeellisiä voileipiä lisukkeineen. Vauvalle turautan kolmesta purkista erimakuisia puuroja ja lämmitän  perään pullollisen maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuroa voisilmällä. Okei, oivariinisellasella. Huikka maitokahvista, litra vettä.

Vierailija
4/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä, banaani ja kahvia.

Vierailija
5/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kupillinen mustaa kahvia ilman sokeria ja kaksi reilun kokoista viipaletta ruisleipää juuston kera ja Hesari. Tiedän, että jo aamusta pitäisi syödä kasviksia ja salaatteja, mutta ei uppoa, lounaalla sitten sitäkin enemmän. Ja vaikka pidän puuroista, niin en välitä niistäkään heti aamulla.

Vierailija
6/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett caramel patukka ja coca-cola zeroa lasi.

Vierailija
7/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sekä rahkaa, jossa oli mansikoita, mustikoita ja kauraleseitä.

Vierailija
8/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuppia espressoa (mustaakin mustempaa) ja 2 isoa lasillista vissyä. Kyllä vatsa toimii! :)

Vierailija
9/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi Maxia n 2 dl. Siitä runsaan parin tunnin päästä lautasellinen kaurapuuroa ja mehukeittoa. Ei vaan pysty syömään mitään heti heräämisen jälkeen.

Vierailija
10/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jälkiuunileipäviipaletta joiden päällä oivariiniä, maksamakkaraa, oltermannia ja omenaa. Kupillinen kahvia. Ens maanantaina alkaa arki, jumpat ja paluu joka aamuiseen kaurapuuroon. Saa loppua tää herkuttelu!!

Vierailija
11/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuppia kahvia, rahkaa mansikkakeitolla ja ruisleipä kinkulla, tomaatilla ja kurkulla. Päälle n.4 dl vettä. Kevennys alkanut... :P

Vierailija
12/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuvat juovan Pepsi Maxia aamulla. En juo ollenkaan limuja, eikä perheemme muutkaan jäsenet niitä kauheasti juo, olen siis ihan pihalla näistä jutuista. Kertokaa mikä Pepsi Maxin "taika" on, kiinnostaa :)

En muista numeroani, olen siis Mutteripannu

PS

Miksi jotkut alapeukuttaa toisten aamupaloja??? :D

Vierailija
13/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pannullista kahvia. Ei maistu ruoka tällä hetkellä.

Vierailija
14/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi paahdettua grahampaahtista, joilla pelkkää keittokinkkua. Kuppi maitokahvia ja lasillinen omenamehua. Lisäksi napostelin muutaman suikaleen vihreää paprikaa.

Vierailija
15/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin sämpylänpuolikkaan maksamakkaralla, kaksi Weetabixia maidolla ja lettuhillolla, mukillinen chocokahvia. Illalla sitten pitsaa... naminami päivä <3

Vierailija
16/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi palaa patonkia, puolen pannullisen kokoinen makkaramunakas, vaniljarahka, kaksi paksua siivua kuivakakkua, kaksi suklaapatukkaa Geisha, kaksi mukia kahvia ja muutama tupakka, aah!

Vierailija
17/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2dl Coca Cola zeroa. Mä en ikinä aamusin pysty syömään mitään. tai siis haluan nukkua mahdollisimman pitkään. Herään 5:45 ja 6:05 olen ovesta ulkona. siinä käyn vessassa, puen, hiukset, kevyt meikki ja hampaiden pesu.

Vierailija
18/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi mustaa kahvia.. ei sokeria. Olikin melkosen nälkä klo 12 :)

Vierailija
19/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi mustaa kahvia.. ei sokeria. Olikin melkosen nälkä klo 12 :)

Vierailija
20/56 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupillinen kahvia, 2 leipäpalaa ja vähän juustoa, hajonnut piparipala.