Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia fantasioida fyysisestä kosketuksesta?

Vierailija
09.10.2020 |

Viimeksi sain kokea fyysistä kosketusta tykkäämältäni ihmiseltä noin 4 vuotta sitten (jos kampaamo- ja kosmetologikäyntejä ei lasketa). Olen nyt ollut noin seitsemän vuotta selibaatissa. Olen tässä miettinyt, että olenkohan jotenkin outo, kun fantasioin ja muistelen niitä muutamien sekuntien tilanteita jopa useita kertoja päivässä. Siis mietin sitä ihmistä ja sitä, miltä hän tuntui ja siitä tulee hetkeksi onnellinen ja jotenkin rauhoittunut olo. Ja hetken päästä mietin sitä taas. Toki teen kaikkea muutakin ja mulla on jopa melko kiireistä arkeni, mutta ne muutaman sekunnin kosketukset ovat jotenkin jatkuvasti mielessäni. Onko tämä normaalia ja mikä tähän on syynä? Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt jo 10 vuoden putki sinkkuelämää täynnä ilman ainuttakaan yhden illan juttua tms., nyt vasta alkaa haaveilla kosketuksesta kun olen ihastunut erääseen ihmiseen. Miten olen pärjännyt tässä välissä? Täyttämällä elämän kaikenlaisella muulla sisällöllä (työ ja mielekkäät muut aktiviteetit). Toki lemmikinomistajana kotona on aina seuraa vaikkei se ihminen olekaan. Koen tämän ajan olleen myös itseäni kasvattava ja kehittävä, olen saanut rauhassa miettiä vanhat asiat halki ja toki sitäkin mitä tulevaisuudelta ja mahdollisesti uudelta kumppanuudelta haluan jos sellainen kohdalle löytyy.

t. nelikymppinen nainen

Vierailija
22/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Ihmisen aivot ja hyvinvointi tarvitsevat kosketusta voidakseen hyvin.

Suosittelisin, että ap menee esim hierojalle. Se ei ole eroottista, mutta ihan tavallinen kosketus tekisi varmasyi hyvää.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan aamuisin jotakuta, jonka peiton alle saan mennä iholle lämpöön kiinni ja vaan pitää kiinni hetken.

Kaipaan että joku hieroisi hartioita tai silittelisi.

Kaipaan halausta. Kaipaan sitä, että saan itse iltaisin silitellä ja hipsutella toista. Kaipaan käden hipaisua.

Tuntuu välillä fyysisenä kipuna tää kosketuksen puute.

Tekis mieli mennä vaikka kampaajalle vaan sen takia et joku koskettelis. Tai tanssikurssi.

Kärsin tästä 😔

N33

Vierailija
24/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen seksiä ehkä 70 % ajasta (olen nainen), ikää yli viisikymmentä.

Oijoi, kuulostat poikkeuksellisen ihanalta naiselta.

Vierailija
25/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan aamuisin jotakuta, jonka peiton alle saan mennä iholle lämpöön kiinni ja vaan pitää kiinni hetken.

Kaipaan halausta. Kaipaan sitä, että saan itse iltaisin silitellä ja hipsutella toista. Kaipaan käden hipaisua.

Tekis mieli mennä vaikka kampaajalle vaan sen takia et joku koskettelis. Tai tanssikurssi.

Kärsin tästä 😔

N33

Sama täällä.

T. Ap (nainen myös)

Vierailija
26/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan hankkia uutta suhdetta ettei tarvis vain haaveissa elää.

Se ei niin vain käy.

Vierailija
27/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin tästä 😔

N33

Niinpä ja seksin puute ei ole kivaa.

N50

Vierailija
28/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana avokin kanssa yhteistä taivalta liki 34 vuotta, josta viimiset 11 vuotta ilman minkäänlaista fyysistä kosketusta ja läheisyyttä.

Vierailija
29/32 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkin sinkut kaipaa etupäässä läheisyyttä ja kosketusta, seksin tarve tulee vasta sen jälkeen.

Oon kaverin kanssa miettinyt että pitäis perustaa läheisyys palvelu deittipalvelujen tapaan. Voisi tilata jonkun vaan seuraksi viereen paijattavaksi.

Vierailija
30/32 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monetkin sinkut kaipaa etupäässä läheisyyttä ja kosketusta, seksin tarve tulee vasta sen jälkeen.

Oon kaverin kanssa miettinyt että pitäis perustaa läheisyys palvelu deittipalvelujen tapaan. Voisi tilata jonkun vaan seuraksi viereen paijattavaksi.

Ei muuta kun sanoista tekoihin.

Onnea.

Vierailija
31/32 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimihierojanaiselle@gmail.com

Fantasioista totta. Lämmöllä.

Vierailija
32/32 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen läheisyydestä ja hellyydestä mukavan naisen kanssa. Omalta muijalta ei sitä saa yhtään.

Terv. Man who need love

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan