Työ "kaverit" haukkuvat joka päivä rumaksi töissä?
Kommentit (25)
Nyt olisi kyllä mielenkiintoista tietää ala, jolla työskentelet. Ei tuo aikuisten ihmisten keskuudessa nimittäin ole millään tapaa normaalia käytöstä.
En oikeen jaksa uskoa tätä aloitusta. Enpä nimittäin ole koskaan tuollaista kuullut, paitsi hiekkalaatikolla, kun kukaan ei vielä edes tiennyt mitä ruma sana tarkoitti.
Jos on todellista, niin esimiehen asia on puuttua kiusaamiseen ja lopettaa se.
Ei kyllä aikuisten maailmassa ketään haukuta rumaksi.
Rumathan on just se kontrasti, jota kauniit tarvitsevat näyttääkseen kauniilta.
Ei heistä kukaan halua ruman muuttuvan haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
En oikeen jaksa uskoa tätä aloitusta. Enpä nimittäin ole koskaan tuollaista kuullut, paitsi hiekkalaatikolla, kun kukaan ei vielä edes tiennyt mitä ruma sana tarkoitti.
En usko minäkään. Ap on uhriutuja, jolle työkaverit antavat korkeintaan kriittistä palautetta huonosta suoriutumisesta. Sitten vähän värikynää ja uhrin viitta.
Pomo piilossa kirjoitti:
Hyvä et sanovat suoraan miten asia on ☝
Ilmoitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko minäkään. Ap on uhriutuja, jolle työkaverit antavat korkeintaan kriittistä palautetta huonosta suoriutumisesta. Sitten vähän värikynää ja uhrin viitta.
Perseily ja jonkun nostaminen tikun nokkaan ei ole kriittistä palautetta.
Siis missä on noin lapselliisia aikuisia ihmisiä? Itse olen törmännyt tuollaiseen lähinnä yöelämässä, kun humalaiset nyt puhuu mitä sattuu ilman normaalin kohteliaisuuden estoja. Mutta että selvin päin olevat ihmiset töissä haukkuu rumaksi - käsittämätöntä.
Nostaisin vähän päätäni ja nakittaisin nokittelijat tiehensä, rumuus ja avuttomuus ovat kuitenkin tyystin eri juttuja.
Mä en edes epäile tätä, sen verran outoja työpaikkoja Suomikin on täynnä. Olen kuullut ystävältäni, joka on pienen paikkakunnan suurimmalla työllistäjällä töissä, että ihmisten käytös voi olla mitä tahansa. Työntekijät diivailee, huutaa, haukkuu ja paiskoo kamoja, ja juuri tälläisenä aikana jolloin pelko työpaikan menetyksestä on suuri, käytös radikalisoituu entisestään. Ihmisiä aletaan "pelata" firmasta ulos keksimällä valheita toisista ja juoruamalla eteenpäin. Päin naamaa huudetaan kaikkien kuullen "vittukun et sä osaa mitään" ja kun asiaan puututaan ylemmältä tasolta niin mitään ongelmaa ei koskaan ole ollutkaan.
Ja kyllä, olen kehottanut häntä vaihtamaan työpaikkaa, koska jossain vaiheessa hänkin varmasti joutuu noiden kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseä kanssa kahdessakin työssä haukuttu rumaksi kaikin mahdollisin loukkaavien tavoin. Ap ei ainoa
Että aika paska työyhteisö.