Apua!! Rv 27 ja seksin jälkeen housuissa oli joku osa
Harrastettiin seksiä, menin vessaan hetken päästä ja mun pikkareissa oli ihan lihanpalaselta näyttävä suht iso osa! Valko/kelta/rusehtava/harmaa. Mitä ihmettä?
Kokeilin painaa paperilla niin oli sellainen jänteikäs/kova! Etanan muotoinen. Yök kertokaa että mun pikkareihin oli vaan tarttunut jotain lattialta eikä tuolta voi mitään irrota!!!
Kommentit (14)
No, onko teillä etanoita tai jotain lihanpaloja lattioilla? Siis siellä sekstasitte? Soita neuvolaan.
No aika mahdotonta että olisi joku sikiön osa jos sitä siis mietit. Täysin mahdotonta itse asiassa. Mikään muu tuskin on kova ja jänteikäs mitä sinusta voisi irrota. Onkohan nyt ihan totta tämä aloitus?
Ja jos on niin veikkaan kuivunutta ja kovettunutta vessapaperin palaa.
Vauva tarttui poitsu yden meisselsöniin kiinni ja hinautui sen mukana ulos. Voi harmi!
Siis miten pystyitte varmistamaan, että lapsi halusi panna teidän kanssanne?
Limatulppa? Minkä kokoinen tuo möykky oli?
Se on limatulppa, joka muodostuu kohdun suulle raskauden alussa. Minulla tuo limatulppa on irronnut paria viikkoa ennen synnytysten käynnistymistä. Ota yhteys neuvolaasi tai äitiyspolille. T: kahden keskosen äiti
Aivan varmasti vastaus löytyy täältä. Tänne kannattaa aina naputella, kun iskee joku ongelma. Ihmisillä on nykyään kaikki tieto aina käden ulottuvilla puhelimessa, mutta täältä pitää tietenkin kysyä. Toivottavasti siinä puhelimessa on myös soitto-ominaisuus. Vois soittaa esim itselleen ajan lääkäriin.
Etanoiden ulostulo tiineestä ihmisestä on käsittääkseni ihan normaalia.
Limatulppa niinkuin edellinen mainitsi. Onpa tyhmiä vastauksia osalla. Av ei yllätä.
Limatulpalle kuulostaa. Kannattaa käydä tarkistuttamassa. Sinällään siitä ei haittaa kaiketi ole, mutta tulehdustahan se pitää loitolla kohdussa joten jos se on lähtenyt niin kannattaa olla tarkempi ettei tulehdus kohtuun pääse.
Kyllä se limatulpalta kuulostaa, välittömästi yhteys neuvolaan tai paikalliseen naistentautien ja synnytysten päivystykseen. Olet jo sen verran pitkällä onneksi, että yrittävät vauvaa pelastaa jos se lähtee syntymään.
Aivan varmasti jo mainittu limatulppa. Neuvolaan mars.
Ootko lapsi?