Sopiikos mihinkään taudinkuvaan se, että on sellainen jännä väsynyt ja veltto olo, mutta ei ole kuumetta tai flunssaoireita?
Sellainen vähän kuin humalainen olo. Mutta ihan hyvin pystyy tekemään kyllä kaikkea, eli ei ole sillain kovasti väsynyt kuitenkaan, siis niin että nukuttaisi tarkoitan.
Kommentit (27)
Liiallinen av-palstan seuraaminen.
Käypä hoito -suositus: tietokone/kännykkä kiinni ja ulos lenkille
Vierailija kirjoitti:
Diabetes. Laihduta läski!
Diabetes tulee kyllä hoikillekin ihmisille. Ei se aina painoa katso.
Sukulaisellen tuli aikuisiän diabetes siis 2-tyypin diabetes, vaikka on hoikka ja elänyt koko elämänäs terveellisesti ja liikkunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oireeton korona
Miten niin oireeton, jos oireina on väsymystä ja velttoutta?
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Mene testiin.
Hengitystieoireet puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Mene testiin.Hengitystieoireet puuttuu.
Niitä ei koronassa aina tule. Ne ovat vain yksi kohtuullisen yleinen oire, eivät edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Mene testiin.Hengitystieoireet puuttuu.
Niitä ei koronassa aina tule. Ne ovat vain yksi kohtuullisen yleinen oire, eivät edellytys.
Toisaalta kaikki tavalliset taudit on edelleen olemassa. Nyt vaan kaikki mahdollinen yhdistetään heti koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Mene testiin.Hengitystieoireet puuttuu.
Niitä ei koronassa aina tule. Ne ovat vain yksi kohtuullisen yleinen oire, eivät edellytys.
Eikös kuume ole aika pakollinen oire? Siis eikö se ole merkki siitä, että elimistö tappelee pöpöä vastaan.
Jos juopottelet niin kokeile mitä tapahtuu kun jätät alkon pois kokonaan vaikkapa kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Mene testiin.Hengitystieoireet puuttuu.
Niitä ei koronassa aina tule. Ne ovat vain yksi kohtuullisen yleinen oire, eivät edellytys.
Eikös kuume ole aika pakollinen oire? Siis eikö se ole merkki siitä, että elimistö tappelee pöpöä vastaan.
Ei ole. Kaikille ei kuume nouse, vaikka olisi minkälainen pöpö elimistössä.
yliväsynyt