Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sopiikos mihinkään taudinkuvaan se, että on sellainen jännä väsynyt ja veltto olo, mutta ei ole kuumetta tai flunssaoireita?
08.10.2020 |
Sellainen vähän kuin humalainen olo. Mutta ihan hyvin pystyy tekemään kyllä kaikkea, eli ei ole sillain kovasti väsynyt kuitenkaan, siis niin että nukuttaisi tarkoitan.
Kommentit (27)
Parkisonin tauti tai MS -tauti. Imusolmuketulehdus tai Hodkin Tai non-hodkin. Borrelioosi. Humalainen olo viittaa johonki aivoperäiseen tai lääkkeisiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on sellanen vireä , jäykkäolo sieltä jostain, johtuukohan se tuosta länsirannikon reissailuista?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voiko johtua laihtumisesta? Olen aika lyhyen ajan sisällä laihduttanut noin 10 kg.
ap
Alue: Aihe vapaa
Kuinka kauan tätä siis on jatkunut? Päiviä, viikkoja, kuukausia?