Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää Michael Schumacherin tapaus

Vierailija
30.12.2013 |

Me ollan Corinnen kanssa melkein samanikäisiä ja meillä on samanikäiset lapset kuin Schumacherilla. Onnettomuudessa olis voinut olla yhtä hyvin MINUN mies, jos oltaisiin oltu nyt laskettelureissulla Grenoblessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. No vuodatatko samalla pari kyyneltä minun ystäväni takia; tavallinen perheenäiti joka on saattohoidossa aivokasvaimen takia, häntä jää vajaan vuoden taistelun jälkeen kaipaamaan kaksi ala-asteikäistä lasta ja mies. Siinähän voisit ihan hyvin olla myös sinä.

Vierailija
2/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 13:34"]

Me ollan Corinnen kanssa melkein samanikäisiä ja meillä on samanikäiset lapset kuin Schumacherilla. Onnettomuudessa olis voinut olla yhtä hyvin MINUN mies, jos oltaisiin oltu nyt laskettelureissulla Grenoblessa.

[/quote]

Paskapuhetta, mutta uskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettääkö tämä?

http://www.lopettakaatappaminen.info/

Vierailija
4/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuksu jo kokonaan unohdettu, kun tätä Schuumasteria on koko palsta kohta täynnä? Itkettää oikein Johannan puolesta, kun sisko menehtyi ja julkisuuskin häneltä viedään.

Vierailija
5/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voisi olla SUN mies jos olisitte olleet laskettelemassa? Tuskin se onnettomuus nyt just sen ikäsen naisen mieheen iski jolla myös tietyniläiset lapset. Tsiisus. Kaikesta ihmiset nykyään pillittääkin.