Homoveljeni miesystävä ehdotti minulle
että tekisin heille lapsen. Siinä käytettäisiin hänen spermaansa, ei tietenkään veljeni. Tavallaan jo suostuin tähän, koska veljeni miesystävä teki ehdotuksen tapanina ja oltiin maistettu vähän viiniä. Nyt ehdotus kuitenkin tuntuu jotenkin vastenmieliseltä, insestiseltäkin. Voinko vielä perua loukkaamatta veljeäni tai hänen miestään?
Kommentit (9)
Tietenkin voit vielä perua. Jos teillä on hyvät välit, niin otat asian puheeksi kolmen kesken, kerrot, että ajatus oli hieno, mutta et voi alkaa siihen tällä hetkellä.
Joku on katsonut Modern Familya =).
Jotenkin pervoa kieltämättä. Olisit siis veljesi lapselle sekä täti että äiti! Ehkä ei... Eikö sitä voi suoraan sanoa, että tämä kuvio olisi mielestäsi häiritsevä.
En ymmärrä miten nainen voi kärsiä raskauden, jonka aikana (kai?) useammat kiintyvät tähän uuteen lapseen ja antaa syntyvän lapsen pois?
Voisin itse rakkaan siskoni puolesta kärsiä kipua, mutta että voisin antaa lapsen joka on ollut minun jo 9 kk (raskauden ajan) pois... M40
Ei tuollaiseen kannata suostua. Vaarana on aina että lapseen kiintyy.
Olen tehnyt noin, ketju löytyy varmaan edelleen hakemalla "Veljeni pyysi apuani"
Asia on niin iso, ettei sitä voi päättää suuntaan tai toiseen kerralla. Tarvitset, te kaikki tarvitsette kunnolla harkinta-aikaa ja pitkiä keskusteluja ilman viinilaseja. Mieti motiivisi tarkasti, tee valintasi huolella harkiten.
Minä en ole katunut omaani, mutta en silti ikinä voisi suositella samaa muille. Se päätös on oltava oma.
No saisitko sinä olla äiti lapselle, itse en suostuisi jos en saisi olla äiti normaalilla tavalla. Eli lapsi asuisi esim kaksivuotiaasta lähtien päiviä isillään, ei edes vuoroviikoin ja siitä voitaisiin siirtyä viikko viikko systeemiin vaikka lapsen ollessa 9-10 vuotias
Voit tietenkin perua.
En tosin ymmärrä miksi peruisit.
Itselleni olisi itsestäänselvää auttaa veljeäni tuollaisessa tilanteessa.
Tosin veljeni onkin minulle läheinen ja rakas...