Voisitko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa laittaa ruokaa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voisin, en itsekään ikinä laita ruokaa. Syön päivittäin ulkona.
Taidat olla rikas.
Voisin. Tosin kun tykkään itse ruuanlaitosta, toivoisin että se toinen olisi kuitenkin kiinnostunut oppimaan edes alkeet. Oletan myös että osaa edes lämmittää valmisruokaa, ihan vaikka sairastumisten varalta. Vaikea kyllä kuvitella itseni ikäistä (40) joka ei osaa tehdä mitään ruokaa, edes keittää perunoita kun kotitaloutta oli kuitenkin kaikilla.
Täytyu osata tässä iässä ruoanlaiton alkeet kuten paistamisen sekä keittämisen teorian, ei tarvitse osata valmistaa laadukkaita aterioita kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla rikas.
Ihan keskituloinen olen. Ei ravintolaruoka mitään miljoonia maksa.
Kyllä se jotain ihmisestä kertoo (sukupuoleen katsomatta) jos ei peruskoulutasoista ruuanlaittoa hanskaa. Se että "ei vaan kiinnosta" kertoo ihmisestä yhtä lailla eikä ole mikään tekosyy. Ei jatkoon.
2 naisen kanssa seurustellut yhteensä 11 vuotta, molemmat eivät laita/ laittaneet ikinä ruokaa.
On se raskasta, varsinkin kun nykyisen kanssa on 2 pientä lasta, ja välillä tuntuu että olisi talossa vielä yksi teini.
" mulla on kauhee nälkä, onko mitään ruokaa" on yleinen lause kun puoliso tulee koulusta kotiin.
Tuntuu muuten nykyään että nuoret naiset eivät enään laita ruokaa. Osaavat tehdä salaatteja kyllä, mutta perushyvän aterian valmistaminen lisukkeineen ei tahdo taittua millään...
Varmaan johtuu tästä nykypäivän ikuisesta nuoruus/sinkkuajasta yhdistettynä foodora & wolt palveluihin.
M28 kotona 2 pienen kanssa
En haluaisi.
Odottaisin, että jaksaa edes keittää perunat, laittaa jotain uuniin, paistaa pannulla jotain jos ei muuten ole sellainen luonne, että jaksaa hellan ääressä seistä ja hämmentää kastiketta ja miettiä, miten siihen saisi makua.
Totta kai. Ei kokkaaminen ole mikään elämän sisältö. Mikroruoalla pärjää aivan mainiosti, vaikka ei uskoisi kun tämän palstan fanaattisia kodinhengettäriä kuuntelee. Yksin en suostu huolehtimaan ruoanlaitosta.