Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivuliaat supistukset ennen aikojaan, miten jatkossa?

Vierailija
30.12.2013 |

Minulla oli aivan älyttömän kipeitä supistuksia. Ne olivat säännöllisiä, alle kymmenen minuutin välein toistuvia. Vauva ei saisi vielä pariin  kuukauteen syntyä. Vuodelevossa sain supistukset loppumaan tunnin kuluttua ja synnytyspäivystyksestäkin sanottiin että jos lepäilemällä menee ohi niin ei tarvitse tulla paikan päälle.

En saanut kuitenkaan ohjeita siitä miten toimia jatkossa enkä älynnyt kysyäkään koska mielessä oli lähinnä selvitä seuraavaan päivään ilman että lapsi syntyy. Olen peloissani enkä oikein tiedä voinko elellä normaalisti, mikä tarkoittaa istumatyötä ja paria tuntia kävelyä päivässä, kotitöitä ja sen sellaista.

Päivässä jona tuli supistuksia ei ollut mitään erityisen raskasta, vapaapäivä. Aamulla oltiin harrastettu seksiä ja olin käynyt tunnin kävelylenkillä. Ja iltapäivällä alkoi supistukset, sen verran kipeät että ulvoin ääneen. Pitääkö minun hakea sairaslomaa? Pitääkö seksi lopettaa? Entä liikkuminen? Varata lääkäriaika?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna soittaisin synnytysosastolle tai neuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen lääkäriin tarkistamaan kohdunsuun tilanne ja kuuntelemaan ammattilaisen ohjeet jatkoon. Voi olla että oli ohimenevä juttu tai sitten kohdunsuu on lähtenyt avautumaan, tilanne pitää tarkistaa

Vierailija
4/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt ihmeessä neuvolaan. Mutta voi olla ohimenevääkin, itsellläkin noita oli aikanaan, mutta yliaikaisena lapsi silti syntyi.