Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

random chatteja?

Vierailija
29.12.2013 |

Mitäs muita niitä on kuin omegle missä saa chattailla ilman kameraa? Oon huomannu ihan hauskaksi ajanvietteeksi, mutta tuolla omeglessa on  nykyään keski-iältään 16 vuotiaita. Oon aika arka käyttämään tuota kameraa, ja omegle on tähän mennessä ainut mesta missä voin valita pelkän teksti-chatin. Joku on noita joskus täälä luetellutkin. Ja siis en etsi mitään seksin vonkaus paikkoja, vaan ihan vaan juttuseuraa tylsiin iltoihin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatroulette

Vierailija
2/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko eurosinkuissa kamerapakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, että tuo Omegle on mennyt ihan pilalle. Muinoin se oli juuri tuollainen paikka, jossa iso osa oli tosiaan ihan vaan juttelemassa eri puolilta maailmaa olevien ihmisten kanssa. Se oli mielenkiintoista. Jossain vaiheessa se sitten muuttui kiimaisten teinien paikaksi. Tai muutenkin semmoiseksi, että jokaisen kuvitellaan olevan siellä "etsimässä" jotakin. Nettiseksiä tai jotain vakavampaa uutta tuttavuutta.

Vierailija
4/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua kans harmittaa kun Omeglesta on tullu tommonen. Ennen oli tosiaan kiva mennä juttelemaan englanniksi, erimaalaisten ihmisten kanssa, ja kun sai oikeesti keskusteluja aikaseksi. Nykyäänhän se on lähinnä teinien runkkaus paikka :(

Eiks chatroulettessa tarvi muka kameraa? ja äsken kun yritin mennä sinne niin pyysi rekisteröitymään :(

mutta löytyykö vielä lisää? :)

-ap

Vierailija
5/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BlahTherapy. Eli saat valittaa mistä tahansa asiasta random strangerille ja tämä koittaa auttaa ongelmasi kanssa tai vastaavasti voit olla listener ja auttaa jota kuta toista. Ei kameraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi