Miksi mies kiukuttelee mulle jatkuvasti?
Eilen mies sanoi, että tulee tänään kotiin klo 18 ja sitten siivotaan yhdessä.
Vielä klo 21 miestä ei näkynyt, ei kuulunut kotiin. Klo 21.15 soitin miehelle kolme kertaa. Ei vastausta. Lähdin käymään ABC-marketissa ostamassa aamuksi maitoa ja leipää.
Tulin takaisin klo 22.15, jäin ABClle kahville. Mies on kotona ja rääkyy, että on ollut kotona jo vaikka kuinka kauan, vienyt roskia ison kasan (ei mitään ollut vienyt) ja peruuttanut huomiset vieraansa, koska ei oltu siivottu. Että missä minä olin, kun meidän piti siivota!
Ilmoitin, etten klo 21.30 enää olisi muutenkaan mitään siivouksia aloittanut. Kysyin, missä mies ollut koko illan. Ihan sävyisästi. Mies ei sanonut siihen mitään vaan jatkoi mylvimistä ja haukkumista. Tyynesti aloin lukea sanomalehteä, en halunnut provosoitua. Sanoin vain, että jos hän siivoaa omat sotkunsa (meillä on lattialla miehen likaisia vaatteita, vanhoja kenkärajoja, n. 8 pussia/laatikkoa jotain papereita, yms), niin mun osalta kämppä on kuin uusi huomenillalla klo 18, jos haluaa jotain kavereitaan kutsua (mulla on vapaapäivä ja voin hyvin siivota).
Mies alkoi rääkyä, että niin, SUN tavaroiden osalta. En sanonut mitään, aloin tyhjentää tiskikonetta.
Mies kiljui, että miksi mä aina riitelen hänen kanssa. Sanoin rauhalliseen sävyyn, että en riitele. En ole sanonut mitään, hänhän tässä huutaa.
En halua alkaa nostaa omaa verenpainetta ennen nukkumaanmenoa. Kahden ihmisen huutokonsertti tähän aikaan yöstä ei johda mihinkään. Nyt mies istuu sohvalla, tuijottaa hiljaa eteensä ja murjottaa.
Mikä sitä vaivaa? Alan jo toivoa, että pakkaisi kimpsunsa ja lähtisi. Itse en avioeroa aio ottaa.
Kommentit (34)
Miehet ei kiukuttele! Lapset kiukuttelee. Johtopäätös on et kehitys on pysähtynyt kiukuttelijalla..
Minun silloinen aviomieheni muuttui kuin toiseksi ihmiseksi: alkoi haastaa riitaa, oli jatkuvasti pahalla tuulella, suuttui pikkuasioista, vältteli läheisyyttä jne. Ei suostunut kertomaan, mikä on, kun kysyin asiasta usein. Vetosi työstressiin. Yhtenä päivänä vain lähti ja syyksi paljastui toinen nainen. Epäilen siis pettämistä syyksi, jos mies muuttuu yhtäkkiä tuollaiseksi.
Mies pettää. Osalla ärsyttää, kun vaimo on uuden onnen tiellä ja osa koittaa saada ikävällä käytöksellä vaimon haluamaan itse eroa, jolloin ei tarvitse itse olla se eroa ehdottava pahis.
Sit sää heräsit ja päästit kissan ulos.
onkohan tän keskustelun aloittaja eronnut?
Miehellä e rektio ngelma .Ei kehtaa myönt ää
Vierailija kirjoitti:
Minun silloinen aviomieheni muuttui kuin toiseksi ihmiseksi: alkoi haastaa riitaa, oli jatkuvasti pahalla tuulella, suuttui pikkuasioista, vältteli läheisyyttä jne. Ei suostunut kertomaan, mikä on, kun kysyin asiasta usein. Vetosi työstressiin. Yhtenä päivänä vain lähti ja syyksi paljastui toinen nainen. Epäilen siis pettämistä syyksi, jos mies muuttuu yhtäkkiä tuollaiseksi.
Kuulostaa tutulta!
Vierailija kirjoitti:
Miehellä e rektio ngelma .Ei kehtaa myönt ää
Niinpä. Olenkin ajatellut hommata moppiin puuvarren. Tähän asti ollut moppi miehen kalussa kiinni ja kontannut lattioilla.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vaihdevuodet?? Ei enään seiso?
Samaa mäkin veikkaan. Sitten kun libido heikkenee, niin pitää ruveta kiukuttelemaan naiselle, ettei vaan jää kiinni siitä, että hänestä on tullut sukkamuna. Matalan testosteronin voi sitten aina laittaa naisen syyksi, koska nainen on muka kamala ihminen.
Kiukuttelun syy on selvästi sellainen jota ei voi sinulle kertoa, suojelee itseään.. täällä oli jo hyviä arvauksia.. yksi on varmaa .. se että hänellä on huono olla itsensä kanssa.
Kiukuttelevilla miehillä ja naisilla on monesti rauhallinen puoliso, lopulta se pinna katkeaa ja kiukuttelija joutuu etsimään uuden uhrin.
Vitttttttu kommä vihaan!