Miten saada huonoista hiuksista kauniimmat?
Kommentit (20)
Mikä tekee hiuksista huonot? Miten se näkyy?
Hiukset on eri mittaista, varsinkin latvat. Hiuksia lähti paljon vähän aikaa sitten. En tiedä onko nyt tasaantunut. Sävy on jotenkin outo ja en tiedä sopiiko vai ei. Hiukset siis vähän yli olkapäiden ja kasvatan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olaplex hiustenhoito tuoteet.
Auttaako oikeasti saamaan hiuksista vahvemmat? Mulla on vaalennettu hiukset. Mitä niistä kandee ostaa jos ei kaikkiin ole varaa?
Ap
Tarpeeksi proteiinia ja vitamiineja. Googlettamalla löytyy hiusten kasvun kannalta tärkeimmät vitamiinit. Jos hiukset ovat kuivat, niin naamio kerran viikossa.
Kertokaa oikeasti hyviä hiustuotteita jotka tuovat proteeneja hiuksiin? Öljyjä jne
Päänahka sinun pitää hoitaa ja ravita jos haluat, että siitä kasvaa terve hius. Se että hius on täynnä hoitoaineita ei sitä päässä pidä tai kasvata.
Vierailija kirjoitti:
Päänahka sinun pitää hoitaa ja ravita jos haluat, että siitä kasvaa terve hius. Se että hius on täynnä hoitoaineita ei sitä päässä pidä tai kasvata.
Miten sitä päänahkaa hoidetaan jos kerta ei hilseile tms? Rasvoittuu kyllä jos on luonnonhius ei vaalennettu.
Ap
Jos ne on kuivat latvoista ja vaalennetut, niin ei auta kuin kasvattaa tervettä hiusta tilalle. Blondaus on hiuksille raskasta. Voithan toki kokeilla öljyjä ja naamioita, mutta minulla ainakin auttoi vain aika ja blondauksen lopetus. Eri pituisuuteen auttaa leikkaus.
Anna oman värin kasvaa ja leikkaa huonot latvat pois. Keskity nyt vaikka kivoihin pantoihin, pinnehin, donitseihin ym. mikä vie huomion pois itse hiuksista. Panosta vaikka korviksiin sillä aikaa, kun kasvatusvaihe on ruma. Talvella pipo päähän.
Mäkin tummatukkainen menin hölmönä kesällä vaalentamaan hiuksiani ja nyt on karhean kuiva epätasainen säkkärä. Luonnostaan kihara tukka meni todella kuivaksi säkkäräksi. Tyhmyydestä rokotettiin nyt minuakin.
No, onneksi kasvaa takaisin, eli leikkautin lyhyemmäksi, ja lopetin vaalentamisen. Juurikasvu oli aika kamala, joten omaa väriä lähinnä olevan värin jouduin laittamaan.
Planturin shampoo ja hoitoaine apteekista ovat ihan hyviä. Ja jo täällä mainittu kalaöljy. Muutenkin terveellinen ruoka on hyväksi hiuksille.
Mä en voi tuota palashampoota laittaa kuiviin vaalennettuihin hiuksiin.
Mietin onko Kerastasella joku hyvä shampoo ja hoito? Vai kandeeko ostaa apteekista?
Ap
Ja voiko noita latvoja itse leikata jos omistaa hiusten leikkuu sakset? Tiedättekö hyvää tutoriaalia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako oikeasti saamaan hiuksista vahvemmat? Mulla on vaalennettu hiukset. Mitä niistä kandee ostaa jos ei kaikkiin ole varaa?
Ap
Se #3, hiusmaski. Sokoksella on ensi viikolla se -40% kampaamotuotteista eli ehkä hyvä aika testata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se #3, hiusmaski. Sokoksella on ensi viikolla se -40% kampaamotuotteista eli ehkä hyvä aika testata.
Whaaat?!! Mistä tämä tieto? -40%
Just tänään ostin kallista hoitoainetta... 😑
Antakaas vinkkejä! Hyvä hiuksiin jätettävä hoitoaine? Luonnostaan kuiva ja vähän luonnonkihara hius.
Syö paljon vihanneksia, syö kalaa, ota kalaöljyannos päivittäin. Nuku riittävästi. Älä polta tai juo alkoholia. Juo vettä. Ulkoile.