Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 42€/kk paljon kuntosalin + ohjattujen tuntien hinnaksi kuntokeskuksessa?

Vierailija
29.12.2013 |

Mitä teilläpäin maksaa moinen? Meillä yksityinen kuntokeskus pitää tuollaista kk-hintaa, tosin siihen kuuluu rajattomasti kuntosalin käyttöä ja ohjattuja tunteja, 1krt infrapunasaunaa pv ja solarium rajattomasti (käykö joku vielä??)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi halpa.

Vierailija
2/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis. Ite maksan 52e/kk, se on hinta työttömälle ja opiskelijalle. Rajattomasti saa käydä kaikissa jumpissa, salilla ja infrapunasaunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi jos olisikin noin halpaa, pk-seudulla helposti puolet lisää niin ollaan normihinnoissa.

Vierailija
4/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?? No jotain hyöytä sitten tästä maalla asumisesta.

Nytkö mulla ei ole sit viimeistäkään oljenkortta olla ryhdistäytymättä... =)

ap

Vierailija
5/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksaa reilu satanen kuussa (ei Suomessa) koska halusin salin jossa uima-allas

Vierailija
6/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain tarjouksen 59e/kk. On siis olevinaan edullinen. Minusta silti liikaa, kun en ehdi käymään kun kerran pari viikossa... Puolet tuosta voisin maksaa.

Vierailija
7/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edullinen! Käyn Helsingissä pelkällä salilla, joka on 40 e/kk, ja pidän sitä edullisena. Olisi täälläkin yksi 20 e/kk oleva ketju, mutta se on aivan ylimyyty (täynnä).

Ohjatuilla tunneilla käyn satunnaisesti kuntokeskuksessa, jossa yksi tunti on 6,80 e.

Niitä vuoden tai parin sopimuksia voisi saada edullisemminkin, mutta olen kiinnostunut vain toistaiseksi voimassaolevista.

Vierailija
8/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edullinen, jos kuuluu myös ryhmätunnit. Minä maksan pelkästä kuntosalista saman verran, tosin samaan hintaan saan myös treeniohjelmat.

Vierailija
9/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on halpa. Mulla menee suoravelotuksena 2 x kk muistaakseni 34e Riihimäellä.

Vierailija
10/10 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksaa 59 euroa /kk. on mielestäni ihan ok hinta, koska käyn salilla 1krt/vko ja ohjatuilla tunneilla 2-4krt/vko. Kuntokeskuksessa on paljon valinnanvaraa tunneista ja hyvät sauna-ja puhuhuonetilat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan