Hölmöintä mitä olet tehnyt rakastuneena?
Tai ihastuneena?
Voin aloittaa: olin ihastunu erääseen mieheen ja kuulin ystävältäni millä salilla hän käy. Ostin kahden kk kortin tälle salille ja ajattelin että teen siellä häneen vaikutuksen. Kaksi päivää sen jälkeen kun olin ostanut kortin, hänen sopimuksensa loppui eikä enää jatkanut sitä, kun siirtyi toiselle salille. Vihaan kuntosaleja mutta sen kaksi kk kuitenkin kävin ettei mene rahat ihan hukkaan.
Kommentit (25)
Lähetin ihastukselleni kortin yläasteella. Ihan vain tyyliin "hei, hyvää kesää! Tässä puhelinnumeroni, soittele jos haluat". En saanut yöllä unta, kun ajattelin vain miten kehtasin laittaa sen kortin menemään. Aamuyöstä alkoi hävettämään niin paljon, että ei muuta kuin vaatetta niskaan ja lähdin kävelemään 8 km:n päähän ajatellen ehtiväni saada kortin takaisin postilaatikosta ennen kuin ihastukseni tai joku hänen perheestään näkisi sen. Perillä en sitten enää kehdannutkaan mennä postilaatikolle, kun ajattelin että mitä minusta ajateltaisiin jos löydettäisiin tonkimasta vieraita postilootia. Kävelin sitten nolona kotiin takaisin.
Eikä soittoa tullut koskaan. :(
Pyysin mieheltä anteeksi epäkohteliasta käytöstäni.
Hän ei koskaan pyytänyt anteeksi mitään tekemäänsä, vaikka teot olivat ala-arvoisia.
Muutin hullun rakastuneena poikaystäväni kanssa yhteen 3 kk tuntemisen jälkeen ja vielä omistusasuntoon. Kuinka pässi sitä voi ollakkaan!! Suhde ei kestänyt vuottakaan kun poikaystävä paljastui sairaan mustasukkaiseksi narsistiksi. Onneksi kuitenkin pääsin eroon siitä melko helposti.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:31"]
Opiskelin lukiossa pitkät matematiikat ja fysiikat saadakseni enemmän yhteisiä tunteja ihastuksen kanssa. Ei me edes juteltu ikinä. Tai kerran se taisi kysyä minulta kelloa <3
[/quote]
Minä pidän sinusta :)
Tapahtuneesta on pari vuotta aikaa. Olin ihastukseni kanssa samassa työpaikassa ja asumme ihan eri puolilla Helsinkiä.
Yhtenä iltana laitoin koiran autoon ja lähdimme lenkille samoihin maisemiin missä ihastuksenikin usein lenkkeilee, tavoitteena oli tietenkin että ihastus tulee lenkkipolulla vastaan. No niin tulikin ja aika yllättyneeltä näytti. Kysyi, että miten ihmeessä olen tänne päin kaupunkia eksynyt lenkille ja naureskelin huolettomasti että asun tässä ihan lähellä, niin olen täällä tuttu näky. Ihastus katsoi hieman huvittuneena, että ai, viimeviikolla asuit vielä ihan toisella puolen kaupunkia. Sain myöhemmin kuulla että yhteinen työkaverimme oli mennyt möläyttämään asuinpaikkanani, en kyllä tiedä miksi.