Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöintä mitä olet tehnyt rakastuneena?

Vierailija
29.12.2013 |

Tai ihastuneena?

Voin aloittaa: olin ihastunu erääseen mieheen ja kuulin ystävältäni millä salilla hän käy. Ostin kahden kk kortin tälle salille ja ajattelin että teen siellä häneen vaikutuksen. Kaksi päivää sen jälkeen kun olin ostanut kortin, hänen sopimuksensa loppui eikä enää jatkanut sitä, kun siirtyi toiselle salille. Vihaan kuntosaleja mutta sen kaksi kk kuitenkin kävin ettei mene rahat ihan hukkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttanut siihen rahaa ihan älyttömästi.

Vierailija
2/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani viidennellä luokalla liityin koulun shakkikerhoon koska rakkauteni kohde kävi siellä. Ikinä en oppinut shakkia pelaamaan kun se ei tippaakaan kiinnostanut. Rakkauskin hiipui sitten ajan myötä. 

Vierailija
4/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani viidennellä luokalla liityin koulun shakkikerhoon koska rakkauteni kohde kävi siellä. Ikinä en oppinut shakkia pelaamaan kun se ei tippaakaan kiinnostanut. Rakkauskin hiipui sitten ajan myötä. 

Vierailija
5/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut "rakkauden kohteen" luo asumaan toiselle puolelle maata parin kuukauden tuntemisen jälkeen, kun hän pyysi (ja jopa painosti). Kaikki meni tietysti ihan päin vittua. En luota enää mihinkään tunteeseen.

Vierailija
6/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lukiossa matikkakerhoon, jossa ihastukseni oli. Lensin sieltä kylläkin äkkiä ulos kun en päässyt läpi edes mitään lähtötasotestiä.

Vierailija
7/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hölmö olin uskollinen ja aivan turhaan kun se ketku petti minua.

Vierailija
8/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin johnkin hiivatin kuuseen teininä melontatapahtuman takia. Kundi, siis se meloja just ja just moikkasi ja se oli siinä. Meistä ikinä tullut paria.

Vierailija
9/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin otsatukan kun mies oli aivan hulluna sellaiseen. Ei se hiustyyli edes sopinut mulle. :(

Vierailija
10/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:14"]

Muuttanut "rakkauden kohteen" luo asumaan toiselle puolelle maata parin kuukauden tuntemisen jälkeen, kun hän pyysi (ja jopa painosti). Kaikki meni tietysti ihan päin vittua. En luota enää mihinkään tunteeseen.

[/quote]

Ai täällä on muitakin yhtä hulluja kuin minä? Kiva, luulin että olin ainoa!

Vierailija
11/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin kaukosuhteessa 4 vuotta. 200 km välissä. Se oli raastavaa aikaa se.

Vierailija
12/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin kaukosuhteessa 4 vuotta. 200 km välissä. Se oli raastavaa aikaa se.

Vierailija
13/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin lukiossa pitkät matematiikat ja fysiikat saadakseni enemmän yhteisiä tunteja ihastuksen kanssa. Ei me edes juteltu ikinä. Tai kerran se taisi kysyä minulta kelloa <3

Vierailija
14/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin Ranskaan kesken työviikon noin 8 minuutin harkinta-ajalla ja jätin työkaverit ja pomon pulaan. En voi jumalauta tajuta. Ukkomiehen perään jonnekin huitsinmerdeen ja jätån menemättä todella haluttuun ja kilpailtuun kesätyöpaikkaan.

Suurin ihme on se, etten saanut potkuja. Pomo oli vissiin itse tötöillyt vastaavaa kakarana, mutta teki kyllä HYVIN SELVÄKSI että sai olla ensimmäinen ja viimeinen kerta. Opin kyllä. Häntä koipien välissä, sydän karrella.

Nyt kun olen itse pomoportaassa osaan olla tuon mokaamisen jälkeen vähän armollisempi kesäduunareita kohtaan. Koska olen itse saanut anteeksi yhden megamokan, annan itsekin anteeksi hirveällä saarnalla. En tätä markkinoi, mutta oma tötöilyni veti kyllä niin nöyräksi, että ego kutistui kuin kivekset kylmässä.

Vierailija
15/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella jostain epämääräisestä syystä yllytettiin kaverin vuotta nuorempi pikkusisko menemään ihastuksensa luo ja lausumaan hänelle vähintäänkin sisällöltään vihjaileva ja epänormaali runo jossa puhuttiin myös metsäneläimistä(O_O) no tyttöhän teki sen mutta lausumiseksi sitä ei voinut kutsua vaan se oli enemmänkin puolihuutoa ja sitten äkkiä juosten nurkan taakse. Voi miksi?? Poika oli vähän hämmentyneen näköinen, muistaa varmaan 11 vuotta myöhemminkin tänä päivänä :) Itse en ole tehnyt muuta kuin pyrkinyt lukioaikoina samoille kursseille ihastuksen kanssa, vaikka osa niistä kursseista oli sellaisia syventäviä mitä en edes olisi tarvinnut eivätkä ne kiinnostaneet muuten kuin sen pojan takia :)

Vierailija
16/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt naimisiin.

Vierailija
17/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt useasti lomalle kaupunkiin, jossa monivuotinen ihastus asuu, siinä toivossa, että tavataan ja hengaillaan (niin kuin ennen). Todella usein on käynyt niin, että syystä tai toisesta emme saa aikatauluja sopimaan (tai siis hänelle ei sopinut, itsehän olisin tyhmänä perunut muut lomamenoni) ja tapaamiset on jäänyt väliin. Sen jälkeen on tullut never again -olo ja ketuttanut, että esim. ulkomaan matkailun sijasta käytin lomaviikkoni kotimaanmatkailuun, pelkästään miehen vuoksi. Typerää, tiedän! ;)

Vierailija
18/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:14"]

[/quote]

Ai täällä on muitakin yhtä hulluja kuin minä? Kiva, luulin että olin ainoa!

[/quote]

Se kokemus olisi saanut jäädä väliin :( Nyt olen monta vuotta vanhempi mutta en tiedä olenko yhtään viisaampi, katkerampi vain.

5

Vierailija
19/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:19"]

Minä hölmö olin uskollinen ja aivan turhaan kun se ketku petti minua.

[/quote]

sama

Vierailija
20/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tän kirjoittanut joskus ennenkin tänne, liekö löytyis jos hakis..

Mutta olin jotain 8.luokalla ja lätkässä yhteen pari vuotta vanhempaan tummaan poikaan. Oli kesä ja olin juuri ollut kaverin kanssa pyörillä uimarannalla 5-6km:n päässä, paluumatkallamme, ollessamme miltei takaisin jo, tämä ihastus polkee vastaan menossa rannalle tietenkin. Pyyhe komeasti kaulalla, ei paitaa.. Pakki ehkä puuttui pyörästä, mutta saihan sen käännettyä, ei muuta ku takasin rannalle hiki päässä. Oli muuten pojan ilme melkoinen kun huomasi meidät taas siellä, vastahan tultiin pois...

Ei tämä paha ole, mutta kaikessa ihanassa hölmöydessään on jäänyt mieleen. Tästä on jo 26 vuotta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan