Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hoikka saada aika vähällä vaivalla kiinteän pepun?

Vierailija
08.10.2020 |

Siis jos on hoikka mutta laiska :P XD...niin onko mahdollista saada kiinteämmäksi peppua kohtalaisen pienellä vaivalla ihan vaan kotosalla jumppalla tai lenkkeilemällä? Mitä vaaditaan? Salilla käynti ei tule kyseeseen, varsiinkaan tähän maailman aikaan. Kiitos jos joku viitsii asiallisesti vastailla, sillä ihan tosissani kysyn, vaikka ymmärrän kyllä että kuulostaa lähinnä vitsiltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vielä ekan noston, jos paremmin saisi huomiota

Vierailija
2/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä woi

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyjä painojen kera niin hyvä tulee.

Vierailija
4/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hoikalla ole jo lähtökohtaisesti kiintelä peppu noin yleensä?

Vierailija
5/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuukaudessa pyöreän pepun. Jumppasin sillä aikaa kun mies oli suihkussa, joka päivä siis pienen hetken. Eli selinmakuulle lattialle, polvet koukkuun ja jalanpohjat lattiaan, hartioiden leveydelle. Siitä sitten vaan peppua ylös lattiasta ja keskity tunteeseen, että työnnät jalat lattiasta läpi. 70 toistoa

Vierailija
6/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä voi. Vähällä vaivalla ei saa kuin vähän - jos ollenkaan - tuloksia. Eiköhän treenattuja peppuja tulisi paljon enemmän kadulla vastaan, jos sen helpolla saisi.

Toki tuollaisella muutaman minuutin pumppailulla päivässä voi saada nestettä kertymään lihakseen ja sitä kautta näyttämään paremmalta, mutta pari päivää taukoa ja lähtöpisteessä ollaan.

Vierailija
7/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionostoja ja parikymmentä kiloa painoa päällä. Etsii sopivan asennon missä löytyy pakaralihakset ja siitä vaan sitten nostoa. Jos haluaa tehostaa niin sama yhdellä jalalla.

Vierailija
8/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on lähtötilanteesta kiinni, iästä, rakenteesta jne.

Jos on ns. laihaläski (vihaan tätä sanaa), eikä lihasta ole nimeksikään niin kyllä se töitä vaatii. Itse olen aina ollut laiha ja urheilullinen, pelannut jalkapalloa, juoksen 4-5 kertaa viikossa, 5-10 km päivästä riippuen. Syön terveellisesti muuten, mutta karkit on heikkouteni. Mulla ollut aina pakarat ja reisien yläosa se, johon rasva kertyy ekana, jos paino nousee muutaman kilon. Ei ole jenkkakahvoja ollut koskaan, eikä ylimääräistä muutenkaan. Mutta toi berberi. Sinne menee mun rasvat. Niiiin ärsyttävää. Ja kun ois edes semmonen kiintee, mutta ei. Reisissä, vatsassa, pohkeissa lihakset erottuu kauniisti, eikä hylly. Ja kun on muutaman viikon juoksematta sairastelujen takia niin tekee kipeää katsoa itseä peilistä takaapäin. :D

Ja täytyy sanoa, että kun oli 20v, ei lapsia niin muutaman viikon juoksut riitti ja olin tikissä. Nyt 30v 3 lapsen jälkeen tuntuu, että kroppa vaatii huomattavasti enemmän vaivannäköä kuin ennen, että pysyy tikissä.

Mutta ei kai sun auta kuin kokeilla. Jokainen jumppa ja liikuntahetki on kropalle kuin rahaa pankkiin laittaisi.

Vierailija
9/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä voi. Vähällä vaivalla ei saa kuin vähän - jos ollenkaan - tuloksia. Eiköhän treenattuja peppuja tulisi paljon enemmän kadulla vastaan, jos sen helpolla saisi.

Toki tuollaisella muutaman minuutin pumppailulla päivässä voi saada nestettä kertymään lihakseen ja sitä kautta näyttämään paremmalta, mutta pari päivää taukoa ja lähtöpisteessä ollaan.

Oot vain laiska, kun et kuitenkaan ole ikinä kokeillut... Pakaralihas on iso, joten sen treenaaminen näkyy nopeasti. Ja se, ettei katukuvassa näy treenattuja peppuja johtuu vaan siitä, ettei ihmiset treenaa peppua.. itse heräsin iltalehden jutusta, jossa tuo 70 lantionnoston sarjan tuloksia näytettiin kuvissa. Ja mulla kävi samanlaisesti, peppu kohosi kuukaudessa pyöreäksi. Samalla selkä voi paremmin. En olekaan ennen kuullut, että treeni kerää nestettä lihakseen 😏 Mun kouluaikoina opetettiin, että treenatessa lihassolut repeää irti toisistaan ja korjaantuessaan takaisin kiinni toisiinsa, syntyy lisää lihassoluja, eli lihas kasvaa.

Vierailija
10/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vain laiska, kun et kuitenkaan ole ikinä kokeillut... Pakaralihas on iso, joten sen treenaaminen näkyy nopeasti. Ja se, ettei katukuvassa näy treenattuja peppuja johtuu vaan siitä, ettei ihmiset treenaa peppua.. itse heräsin iltalehden jutusta, jossa tuo 70 lantionnoston sarjan tuloksia näytettiin kuvissa. Ja mulla kävi samanlaisesti, peppu kohosi kuukaudessa pyöreäksi. Samalla selkä voi paremmin. En olekaan ennen kuullut, että treeni kerää nestettä lihakseen 😏 Mun kouluaikoina opetettiin, että treenatessa lihassolut repeää irti toisistaan ja korjaantuessaan takaisin kiinni toisiinsa, syntyy lisää lihassoluja, eli lihas kasvaa.

Olet kyllä aika kuutamolla, mutta sinänsä ymmärretävää, jos lähteesi on iltalehti. Kiinteytyminen tapahtuu joko a) rasvaprosentin pienentymisen b) lihaskasvun tai c) molempien vaikutuksesta. Lihaskasvu vaatii systemaattista työtä, nousujohteista monipuolista treeniä, oikeanlaista ja riittävää ravintoa jne. Yksitoikkoinen samanlaisena toistuva treeni ei kehitä.

Ja kyllä, lihastyöskentely turvottaa lihasta hetkellisesti. Kokeilepa googlettaa. Pakaralihaksia on muuten useampia per kankku, ei vain yksi.

Vierailija
11/18 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannako se täällä kyselee?

Vierailija
12/18 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hoikalla ole jo lähtökohtaisesti kiintelä peppu noin yleensä?

Ei tietenkään, ehkä jos on joku parikymppinen tai alle, muttei siltikään välttämättä ole.

Vierailija
13/18 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
14/18 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä aika kuutamolla, mutta sinänsä ymmärretävää, jos lähteesi on iltalehti. Kiinteytyminen tapahtuu joko a) rasvaprosentin pienentymisen b) lihaskasvun tai c) molempien vaikutuksesta. Lihaskasvu vaatii systemaattista työtä, nousujohteista monipuolista treeniä, oikeanlaista ja riittävää ravintoa jne. Yksitoikkoinen samanlaisena toistuva treeni ei kehitä.

Ja kyllä, lihastyöskentely turvottaa lihasta hetkellisesti. Kokeilepa googlettaa. Pakaralihaksia on muuten useampia per kankku, ei vain yksi.

Kyllä voi aluksi saada jotain kehitystä aikaan ihan  lantionnostoillakin varsinkin jos on hoikka, niin eron huomaa helpommin, mutta ei tietenkään mitään isompaa muutosta tule noin yksitoikkoisen harjoittelun jatkuessa sen jälkeen.

Suomessa on outo ajattelu ettei pieni jumppa ole mitään ja että jos haluaa tuloksia pitää reenata raskaasti ja paljon vaikka se vähempi on parempi kun ei ollenkaan.

Vierailija
15/18 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi aluksi saada jotain kehitystä aikaan ihan  lantionnostoillakin varsinkin jos on hoikka, niin eron huomaa helpommin, mutta ei tietenkään mitään isompaa muutosta tule noin yksitoikkoisen harjoittelun jatkuessa sen jälkeen.

Suomessa on outo ajattelu ettei pieni jumppa ole mitään ja että jos haluaa tuloksia pitää reenata raskaasti ja paljon vaikka se vähempi on parempi kun ei ollenkaan.

Hoikilla jooganaisilla on ainakin ihan hyvä persus, vaikka he eivät tekisi oikeastaan muuta kuin joogaa. Ei heillä välttämättä mitään fitness-persettä ole, mutta kuitenkin kiinteä.

Vierailija
16/18 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on heikosti aktivoituvat pakarat, niin niitä on kyllä vaikea kasvattaa mitenkään. Tarvii todella panostusta.

Jos taas pakarasi aktivoituvat hyvin, sinulla todennäköisesti jo on pallopylly.

Vierailija
17/18 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti voi, juuri hoikalla näkyy lihasten kasvu nopeasti kun ei ole rasvaa päällä. Ja ihan kotona, omalla kehonpainollakin voi saada tuloksia aikaan, kunhan vain on tarpeeksi toistoja.

Vierailija
18/18 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän