Tommy Lee: Suomessa ihmiset olivat todella kauniita. Naiset olivat upeita
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7587baf1-2ea3-488a-86c2-bc0cb6…
Suomalaisilla naisilla ei ole hätää, Tommy Leen haaremiin pääsee kun u. li ei kelpuuta :D
Kommentit (31)
Kyllähän Tommi on oikeassa. Mutta tämä on vähän sama asia kuin se, että Suomi on julistettu jo moneen kertaan maailman onnellisimmaksi kansaksi, mutta sitähän me itse emme millään usko todeksi...
No pah. Kun saman kuulen Tommy Lee Jonesilta, se tuntuukin joltain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Tommi on oikeassa. Mutta tämä on vähän sama asia kuin se, että Suomi on julistettu jo moneen kertaan maailman onnellisimmaksi kansaksi, mutta sitähän me itse emme millään usko todeksi...
Koska se ei ole totta.
Tommy Leen kommentti sen sijaan on.
Tommy tarkoittanee nyt enemmän suomalaisia naisia. Eiköhän se ole niitä tarkannut erityisesti, kun täällä on käynyt.
Kohtelias jenkki. Lausuu saman lauseen mutta vaihtaa kansalaisuuden, riippuen toimittajan kotimaasta.
Tyypillistä amerikkalaista puhetta, josta saa heti vähentää ainakin puolet pois. Amerikkalaisen mielestä suomalaiset rumat marketit ja huoltoasematkin ovat fantastisia ja ihania, jopa uskomattomia - olen ollut amerikkalaisten oppaana.
Matt Damonilla on suomalainen isoisä.
Kunhan sanon.
Tommy Leehän on puoliksi kreikkalainen äitinsä puolelta. Fun fact.
tommy on ollut todeilla tiloissa suomessa ollessaan kun tuollaista väittää
Tuskin on kiertänyt maaseudulla näkemässä maatuskoja.
Varmaan joku hyvin hyvin pieni avustajaremmi ollut mukana ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ihmemies on Munsalasta.
Voisko joku tehdä Ihmemiehelle Munsalan kansallispuvun?
Kaikkialla muualla Suomen ulkopuolella naiset(kin) laittautuvat ihan eri tavalla ihmisten ilmoille mennessään, joten sitä taustaa vasten lausunto on jotenkin outo. Nättejä tyttöjä on muuallakin.
Varmasti Tommy Lee toistaa saman jargonin muidenkin maiden haastattelijoille, esim. Moldovalaiset naiset ovat todella kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmemies on Munsalasta.
Voisko joku tehdä Ihmemiehelle Munsalan kansallispuvun?
Tehtiin jo ja se lähetti jo kiitoskuvankin meille puku päällä
https://www.vauva.fi/keskustelu/3673266/voisiko-joku-tehda-richard-dean…
Saarijärven Pamela ja Munsalan Ihmemies. Torilla tavataan!
Onhan Tommyn pojissakin suomigeenejä.