Miksi paino nousee?
Vaikka juon vain vettä. Neljään päivään en ole syönyt mitään, juonut vettä vaan ja paino on noussut 7 kg tuona aikana. Nyt on vähän huono olo ja nopeasti pitäisi laihtua.
Kommentit (11)
Kaveri sanoi, että varmasti paino putoaa nopeasti, kun et vain syö. Juot vaan aina tuopin vettä kun tulee nälkä. Eilen meni 48 tuoppia, mutta paino vaan ei putoo. Kusettaa kyllä ihan helvetisti koko ajan.
Osaisko joku neuvoa, mikä tähän huonoon oloon auttaisi ja miten saisin oikeasti painoa lähtemään pikaisesti? Mä luulen kyllä, että jotenkin toi neste nyt kertyy elimistöön?
48 tuoppia? Olet vesimyrkytyksen vuoksi kuollut ja joutunut helvettiin. Ja sielä joudut ikuisesti lihoamaan ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
48 tuoppia? Olet vesimyrkytyksen vuoksi kuollut ja joutunut helvettiin. Ja sielä joudut ikuisesti lihoamaan ilman ruokaa.
Eihän vesi mitään myrkkyä ole, eikä siitä mitään myrkytystä voi saada. Trollaatko sä?
Pakko mennä lepäämään, kun ei jaksa olla pystyssä. Ois kiva, jos joku vois kertoo sillä aikaa, mikä auttaa tähän huonoon oloon. Ei varmaan kyllä mikään burana?
vesilitra painaa noin kilon, siinä selitys :D
Vierailija kirjoitti:
vesilitra painaa noin kilon, siinä selitys :D
Mä kyllä ajattelin, että kaikki mitä juon, niin tulee kohta virtsana ulos, kunhan käyn vaan usein kusella. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole?
Tää on ihan perseestä. Painoa pitäisi lähteä ensi keskiviikkoon mennessä 5 kg, että pääsee leikkaukseen. Nyt tullut 7 kg lisää, joten 12 kg pitäisi lähteä kuudessa päivässä. Ihan mahdotonta. Mä en saa varmaan syödä enää ikinä.
En varmaan sit pääse leikkaukseen, kun painoa en saa pudotettua. Olis kyllä ollut kiva päästä suonikohjuista eroon, mutta eihän läski pääse ja anestesia on liian iso riski.
😂