yhdyntä pelottaa
Olen 18-vuotias tyttö ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo 3,5 vuotta. Olemme ajatelleet seksiä mutta sitten en vain pysty siihen, olemme monta kertaa leikkineet esileikkejä mutta sitten kun on tullut yhdynnän aika en ole vain pystynyt. Itse olen vielä neitsyt ja sen menettäminen pelottaa minua. Poikaystäväni on hyvin hellä mutta hän on jo alkanut turhautua siihen kun en vain ikinä pysty seksiin. Olisi kiva jos antaisitte jotain vinkkejä/neuvoja mitä tehdä :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:04"]
Älä huoli, äläkä pidä kiirettä. Itse olin ikäisenäsi samassa tilanteessa poikaystäväni eli nykyisen mieheni kanssa. Jos hän on todella arvoisesti niin hän antaa sinulle aikaa. Näin meillä kävi ja voin ketoa omaavani todellisen kultakimpaleen. Sovitte vaikka ettei edes vuoteen tarvi yhdyntää tapahtua, se voi sitten rentouttaa sinua ja pelko hälvenee. Ja sitten joku kerta tilanne meneekin siihen pisteeseen kun tunnet olosi turvalliseksi. Itse söin yli vuoden e-pillereitäkin silloin ennen yhdyntää ihan siksi kun emme tienneet milloin olen valmis. Ja muista, seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Läheisyys jo on ihanaa kun vierellä on rakas ja turvallinen ihminen :)
[/quote]
Olet sairas. Älä neuvo ketään.
[/quote]
Sairas? Millä perustein?
[/quote]
Eväät itseltäsi nautinnon huonon miehen takia.
Syöt hormoneita, jotka saavat sinut tekemään vääriä valintoja.
Mulla on se hyvä tilanne että olen suhteessa ihmisen kanssa joka ei itsekään uskalla tai edes kunnolla halua harrastaa seksiä. Pusut ja silittely riittää meille. Ei kaikkien tarvitse panna ollakseen onnellisia :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:04"]
Älä huoli, äläkä pidä kiirettä. Itse olin ikäisenäsi samassa tilanteessa poikaystäväni eli nykyisen mieheni kanssa. Jos hän on todella arvoisesti niin hän antaa sinulle aikaa. Näin meillä kävi ja voin ketoa omaavani todellisen kultakimpaleen. Sovitte vaikka ettei edes vuoteen tarvi yhdyntää tapahtua, se voi sitten rentouttaa sinua ja pelko hälvenee. Ja sitten joku kerta tilanne meneekin siihen pisteeseen kun tunnet olosi turvalliseksi. Itse söin yli vuoden e-pillereitäkin silloin ennen yhdyntää ihan siksi kun emme tienneet milloin olen valmis. Ja muista, seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Läheisyys jo on ihanaa kun vierellä on rakas ja turvallinen ihminen :)
[/quote]
Olet sairas. Älä neuvo ketään.
[/quote]
Sairas? Millä perustein?