Mitä mieltä nimestä Maiju?
Ollaan ajateltu nimeksi tyttärelle. Olisko ehdotuksia toiseksi nimeksi? Kolmanneksi nimeksi tulee Kristiina.
Kommentit (34)
Maiju Kristiina on tosi seksikäs nimi.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:14"]Onhan se vähän sellainen Liisukka-nimi, pienen tytön hellittelynimi.
[/quote]
Liisukka-nimi, voi hyvänen aika mitä sanasaeppoja tääl taas on :DD
Tykkään Maiju-nimestä, vaikka se sai vähän kontaminaatiota kerran eräästä elämäntapasaikuttelijasta ja kikkailijasta, joka keksi kaikki konstit nyhtää työnantajan pussista rahaa tekemättä mitään. Mutta nykyään taas tykkään nimestä, suloinen.
Tiedän yhden maijun, joka on vaihto-oppilaana. Luulisi, että on vaikea nimi jenkeissä. "Maitsu". Antaisim jotain kansainvälisempää. Esim Maija on jo paljon parempi ja osataan lausua
Voih, olen 36-v Maiju- niminen uranainen! En ole koskaan ajatellut nimestäni sen erityisempää, mutta ei se ainakaan uralla etenemisen este ole ollut :)
Ihana :) Sopii oikein hyvin myös uranaiselle ;)
Marjatat ja Marja-Liisat olivat Maijuja joskus 30-40-luvulla.
Onhan se vähän sellainen Liisukka-nimi, pienen tytön hellittelynimi.
Iha OK. Tuntemani Maiju on erittäin herttainen ihminen ja kaunis, kauniimpi kuin missit.
Täältä huutelee kolmekymppinen Maiju :)
En oikein pidä Maiju-nimestä. Luokallani oli joskus enkä koskaan tottunut siihen nimeen. Kuulostaa jotenkin lapsekkaalta ja väännetyn tyttömäiseltä. Ehkä siksi kun esim Maija on jo hyvin naisellinen nimi. Kuulostaa aina vaan saparopäisen Maija-lapsen lässyn lää - kutsunimeltä. No niin pikku Maijuliini, tule kaakaolle.. Joo ei. Mutta tämä on minun mielipide.
Maiju kuulostaa iha runkkarilta. T. Maiju 16 v
No, ehkä ap on puolessatoista vuodessa jo itse keksinyt sen kolmannen nimen...