Mitä mieltä nimestä Maiju?
Ollaan ajateltu nimeksi tyttärelle. Olisko ehdotuksia toiseksi nimeksi? Kolmanneksi nimeksi tulee Kristiina.
Kommentit (34)
Kiva nimi. Ei mielestäni tarvitse väliin nimeä.
Vähän liian lempinimimäimen makuuni, vaikka sinänsä nätti nimi. Tulee vaan mieleen Ellu, Emppu, Annu, Hessu yms. lempinimiväännökset.
Pikkutytön nimi, ja sellaisena suloinen. Vaikea kuvitella kolmekynppistä uranaista nimeltä Maiju.
Siskoni nimi on Maiju, Maiju onkin 20-vuotias. Muttajoo, Maiju nimi onhan se kaunis
Meillä on töissä Marjut jota sanotaan aina Maijuksi, se on lempinimi, ei oikea nimi. Maija on oikea nimi, tosin epämuodikas tällähetkellä, käytetään lähinnä eläimillä...
Kauhea lässytysnimi. Maiju, Tiinu, Niinu, Piiu... Miksi ette anna Maija-nimeä, se sopii aikuisellekin.
Maiju on mielestäni lempeä nimi, sopii kyllä aikuisellekin. Kristiinakin on hyvä nimi, ajaton. Toista nimeä en ikävä kyllä osaa ehdottaa.
Maiju on nimenä ihan söpö, mutta kaikki tuntemani Maijut ovat ärsyttäviä, typeriä päsmäreitä.
Nimenä ihan kiva, mulla itselläni vaan tulee mielleyhtymä erääseen vähän ikävään Maijuun, mutta ei siinä nimessä itsessään ole mitään vikaa, ja Kristiina sopis hyvin jo toiseksikin nimeksi eikä kolmatta tarvisi, mun mielestä kaksi on ihan tarpeeksi :D
Maiju on ihan jees. Tulee yks seksikäs nainen mieleen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:40"]Iha OK. Tuntemani Maiju on erittäin herttainen ihminen ja kaunis, kauniimpi kuin missit.
[/quote]
Missäs päin tämä Maiju asustelee..? Tunnen myös kuvaukseen sopivan Maijun nimittäin.:)
Mä oon varmaan tuo seksikäs Maiju! :D
Kuinka voi olla noin monta ärsyttävää Maijua. T:Maiju
Kaikki tuntemani Maijut ovat olleet ilkeitä kovispissiksiä, joten nimellä on paha kaiku. En ikinä antaisi lapselleni.
Maiju Kristiina on hyvä niin. Ei tarvi enää mitään kolmatta nimeä siihen väliin keksiä!
Nussin kerran yhtä Maijua. Voihki kuin mikäkin, muttei koskaan tullut. Siitä päivästä lähtien välttelin kaikkia maijuja kuin ruttoa.