Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin helpolla keinolla tiputin painoa n. 15 kg

Vierailija
29.12.2013 |

Yksinkertaisesti: pienensin annoskokoa! Pikkuhiljaa kun sen tekee niin siihen tottuu, ei tarvitse kärsiä nälästä. Syö vähän, ei täyteen, mut niin ettei käänny nälkään. Kokeilkaapa laihduttavat! Huomasin et helposti syö ennemmän ku on tarvetta jos ei tohon oikein kiinnitä huomiota. Saa herkutellakin tolla dietillä. Ja hyvällä mäihällä voi säästää rahaakin. Nyt olen normaalipainoinen, en laiheliini mutta tällaisena tykkään itsestäni! Ja mies tykkää tosi paljon ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toimi täällä - tosin jätin myös syömisiä väliin. Mutta kaikkea söin mitä halusin, myös esim. leivoksia kahvilassa, mutta ruoka-annokset puoleen. Laihduin tasaisesti 15 kg.

Vierailija
2/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio ja erittäin oleellinen! Olen itsekin pyrkinyt samaan, mutta edelleen tulee syötyä enemmän kuin olisi tarpeen jos ruoka on hyvää. Esim.makaronilaatikkoa menee helposti pari lautasellista kun vähempi todellakin riittäisi. 

Onnea laihtumisesta! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tippu 12 kiloa, kun vaihdoin jozosuolan mineraalisuoliin.

nyt tulevan vuoden projekti olisi annoskoot. Suunnitelmissa on kotona syödä leipälautaselta se ruoka. Isolta lautaselta tulee helposti syötyä hurjia määriä.

Vierailija
4/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
5/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin 10 kiloa kasvisruokavaliolla. Ensin lähti nesteet ja turvotus, koska ensimmäisellä viikolla painoa putosi nelisen kiloa. Suolan ja rasvan käyttö jäi vähälle ja makeanhimo myös. Lisäsin myös vedenjuontia ja jätin mehut pois. Kannattaa kokeilla :)

Vierailija
6/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ei painon pudottaminen vaikeeta ookkaan, mutta painon pois pitäminen on, palaapa asiaan vuoden kuluttua oletko pystynyt pitämään painon poissa, tuskin..

Vierailija
7/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:05"]

mulla tippu 12 kiloa, kun vaihdoin jozosuolan mineraalisuoliin.

nyt tulevan vuoden projekti olisi annoskoot. Suunnitelmissa on kotona syödä leipälautaselta se ruoka. Isolta lautaselta tulee helposti syötyä hurjia määriä.

[/quote]

Itse syön ison lautasellisen ruokaa ja olen normaalipainoinen. Syön 2-3ruokaa päivässä. Puolet salaattia, neljäsosa kasviksia, yksi peruna tai kauhallinen makaronia jos haluaa, yleensä en ota. Ja sitten sopivasti kastiketta, pihviä, mitä nyt on ruuaksi..

Ei haittaa jos joskus on kukkuroilleen jos on nälkä, kasviksista ei paljoa kaloreita kerry.

Vierailija
8/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan positiivisia kommentteja täällä :) Joo toi on totta, et pienemmältä lautaselta kannattaa syödä! tää on niin pitkän ajan muutos, että toivottavasti se auttaa pitämään kilot kurissa. Tarkoitus on tottua tähän niin että se vakiintuu osaks elämää ja on tää nyt vajaan vuoden ollutkin.

kannustetaan mielummin toisiamme, ni elämä on mukavampaa.

Ap

Vierailija
9/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:13"]

joo, ei painon pudottaminen vaikeeta ookkaan, mutta painon pois pitäminen on, palaapa asiaan vuoden kuluttua oletko pystynyt pitämään painon poissa, tuskin..

[/quote]

No tuo kommenttisi pätee näihin muotidieetteihin ym. pikapainon pudotuksiin. Pysyvillä elintapamuutoksilla ne kilot saa pysymään poissa. Vaivaa aivojasi vielä sen verran että mietit, kumpaankohan tuo ap:n kuvailema annoskokojen pienentäminen mahtaa kuulua. Vihjesanana toistettakoon vielä ap:n aloituksessa mainitsema "pikkuhiljaa kun siihen tottuu" 

Vierailija
10/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kuitenkin vieläkin pullukka. Yleensä isosta määrästä saa helposti pudotettua osa pois. Pienet määrät ovat kinkkisempiä.

Vierailija
11/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pudotin 2 kiloa, käsipaino tipahti lattialle vahingossa. :)

Vierailija
12/12 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vähän vinkkiä, miten pieneksi pudotit annoskoon? Millainen on "lautasellinen" makaronilaatikkoa? Kuinka usein syöt?

Mulla ei ole ongelmana vain annoskoot, vaan kaikki muu mättö, johon olen koukussa. Laihtuisin heti, jos sipsit, suklaat ja muu spaska jäisi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan