Parikymppisten äitien lapset joutuvat kärsimään katkeraa äitiä, joka suree menetettyä nuoruuttaan
Ikävuosien 20-25 kuuluu olla biletystä, sekoilua ja huoletonta elämää. Ei kukaan parikymppinen ole kykenevä äidiksi.
Kommentit (19)
Ei me ainakaan olla kärsitty yhtään.
Oma lapseni joutuu nyt kestämään keski-ikäistyvää äitiä, kun on itse tulossa teini-ikään ja äidistä (33 v.) on tulossa keski-ikäinen. Juuri aamulla valitti, että käyttäydyn aivan kuin joku mummo. Koskaan ei ole hyvä
Hyvä! Osaapa huolehtia ehkäisystä jo nuorena.
Jaa, ei mun nuoruus ainakaan ollut biletystä. Sairaasta läheisestä huolehdin.
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni joutuu nyt kestämään keski-ikäistyvää äitiä, kun on itse tulossa teini-ikään ja äidistä (33 v.) on tulossa keski-ikäinen. Juuri aamulla valitti, että käyttäydyn aivan kuin joku mummo. Koskaan ei ole hyvä
Hah, tosissasko luulet 33 ikäisten olevan keski-ikäisiä?
Wiki väittää keski-iän alkavan vasta noin 45 ja toinen sivusto 40 joten otetaan keskiväli 42,5.
Sinulla on keski-ikä käsillä aikaisintaan 2030.
Kerkiät vanhentua ja saada niitä häviämättömiä ryppyjäkin kyllä siihen mennessä. Ihan rauhallisesti vaan :)
Olen ihmeellisellä tavalla erittäin nuoren näköinen ja kasvoiltanikin kuin 20 v sitten.
Lapsi nyt 22.
Itse 41. Ei tarvitse katua menetettyä nuoruutta kun tunnen olevani oikeastikin nuori ja myös näytän siltä.
Olen se poikkeus yksi tuhannesta, meitäkin on.
Ei multa turhaan papruja kysellä.....
Olen ihmeellisellä tavalla saanut kuin toisen nuoruuden.
Mun 19v ja 20v ovat nyt samaan aikaan muuttamassa omilleen. Itse olen 42v. Olen onnellinen isoista lapsistani ja alkavasta uudesta elämänvaiheessa, ei olis paremmin voinut mennä.
Ja kolmekymppinen pienten lasten vanhempi kiittää vanhempaansa joka ei oletettavasti vielä ole hänen lisätaakkanaan vanhainkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Milloinhan se biletyksenkaipuu tulee? Sain esikoisen 21-vuotiaana, nyt olen 29. En ole koskaan käynyt baarissa.
Tulee ennenpitkää. Varmaankin 5 vuoden sisään, viimeitään kuitenkin kun eroat siitä siasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun 19v ja 20v ovat nyt samaan aikaan muuttamassa omilleen. Itse olen 42v. Olen onnellinen isoista lapsistani ja alkavasta uudesta elämänvaiheessa, ei olis paremmin voinut mennä.
Eli nyt alkoi biletys?
Onkohan yksikään mielenterveyspotilas jättäny tietoisesti bilevuodet väliit jotta voisi olla äisti ja saisi hoitaa pikkusia? Tuskin. Sen sijaan ei ole mitään pulaa niistä potilaista jotka nimenomaan ovat hullutelleet ja bailanneet yms tyhjää toimintaa vailla mitään merkitystä, arvoa taikka sisältöä.
Siinä biletyksessä vasta onkin hukkaan heitetty nuoruus.
Nykyvahvanainen ei halua minkään ikäisenä äidiksi.
Ku minäminäminäminä.
Minä muista perjantai-iltaisin laittaneeni villasukat jalkaan ja katsoin säälivästi naapuruston nuoria jotka joutui yötä myöten lähtemään baariin. Minun lapset oli menneet jo nukkumaan ja kohta niin minäkin. Olin silloin alle 25v. Nyt olen päälle 40v ja katson säälivästi kolmekymppisiä äitejä jotka työntelee rattaita ja on raskaana kun minä saan jo nauttia elämästä. Mistä siis vanhempana nauttii, ei niinkään nuorena. Silloin kaikki on aina kurjaa teki mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeellisellä tavalla erittäin nuoren näköinen ja kasvoiltanikin kuin 20 v sitten.
Lapsi nyt 22.
Itse 41. Ei tarvitse katua menetettyä nuoruutta kun tunnen olevani oikeastikin nuori ja myös näytän siltä.
Olen se poikkeus yksi tuhannesta, meitäkin on.Ei multa turhaan papruja kysellä.....
Oi ku ihanaa!
Kuuntele nyt jo vahvasti aikuinen nainen ittees...härregyyd...
Äitini ei koskaa valittanut tuollaista. Toisaalta en ollut kyllä esteenä vanhempieni biletykselle tms. Oli melko lennokas lapsuus, mutta vielä ollaan hengissä ja suhteellisen terve pääkoppakin. Lasuja varmaan satelisi, jos olisi sama meininkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi nyt 22.
Olen se poikkeus yksi tuhannesta, meitäkin on.Ei multa turhaan papruja kysellä.....
Oi ku ihanaa!
Kuuntele nyt jo vahvasti aikuinen nainen ittees...härregyyd...
asenteesi tekee susta sen vanhan haahkan ja justiinan 😂
Ihan todellakin eletään sen asian suhteen vielä keskiajalla. Eikö tään vois siirtää sinne?
Ok. Milloinhan se biletyksenkaipuu tulee? Sain esikoisen 21-vuotiaana, nyt olen 29. En ole koskaan käynyt baarissa.