**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
toivotaan taivaanlaiva että tärppää!
Hei! Noita häipyypi sittekki taka-alalle, ei tarvi päivittää listaan. Plussa-onnea kaikille :DD
Ei menkkoja vieläkään. Järkky alasärkykipu taas on kyllä mun kaverina.
Kuinka monella käytössä greippimehu, gele royalet tms mitä kaikkea?
Pitäsköhän sitä greippimehua vaikka tänään hakea....
Trewq 2/28 yk5
Tätsykkä tais vihdoin häipyä. \o/ Eihän nyt ookkaa ku vasta kp 13. :o
Nyt oottelen että kuinkahan paljon se ovis sit myöhästyy. Sais tulla jo, mies kun ei oo tällä viikolla ku yhen yön reissussa. Ens viikolla on useamman yön pois, ja sillon jäis mahikset vähiin.
Mulla ei oo mitään apuja tässä kierrossa. Ei greippimehuja eikä ovistestejä. Syön vitamiineja, liikun paljon ja koitan nauttia elämästä. Oon nii helkkarin tietonen siitä, että jos plussa tulee, niin se ei oo vielä lupaus mistään. Vaikka syke näkyy nii sekkää ei vielä oo voitto. Kyynisekshän tässä tullee ihan väkisinki. :/
Plussaonnea ja sen pysyvyyttä jokkaiselle. <3
Taian lähtä aamulenkille jahka saan puuron syötyä.
Emotar 13/28
Mä syön foolihappoa, koska siihen se greippimehun "tehokin" kuulema perustuu :) Tohtori Tolosen Foli-B Strong on käytössä, lisäks vielä raskausmonivitamiini, maitohappobakteerit (parantaa vastustuskykyä), D-vitamiinia 100 mcg, tulee yhteensä d-vitamiinitableteista, kalaöljykapseleista ja monivitamiinista. Ja sitten tuota kalaöljyä -oikeen kunnon vahvaa Tolosen E-Epaa otan kaks kapselia päivässä, parantaa verenkiertoa, myös tuolla alapäässä ;) Iltaisin otan vielä 375 mg magnesium-tabletista puolikkaan (puoli siks kun monivitamiinissakin on jo), suojaa sikiön aivoja jos jossain vaiheessa raskaudun. Jos ei tällä koktaililla nyt sitte raskaus onnistu niin sitte on jo pahempi vika jossain ;)
Päivitys 21.1.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jonsteri kp 35/~34, yk 2v
Taivaanlaiva kp 32/31 yk1
Jansku20 kp 31/32? Yk 7
Henriikka85 kp 28/29 yk13
Tunturi kp 26/26-28 yk5
yennaf kp 24/27-31 yk3
mammanen2011 kp 23/28 yk 5
Evelyn80 kp 22/24-28 yk 10
emilllia kp 22/28 yk3
Anniina77 kp 19/29 yk5
sannakaro kp 17/21-33 yk1
mannariini kp 17/26 yk1
Simpukka kp 16/21-34
katarine kp 16/?? yk1
kathia kp 16/30-33 yk2
Rva79 kp 14/30-31 yk3
Siirisofia kp 13/25 yk 20-21
Emotar kp 13/28 ja yk7
Marjamiini kp 13/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 13/40 yk2
Marjana kp 13/? yk4v
Alicia kp 12/30 yk3
Bamse8 kp 11/32-36 yk4
Snipsus kp 9/30, yk 45
Joliette kp 6/26 yk 3
Saffelson kp 6/26-28 yk 8
80emilia kp 5/26-31 yk6
miiisu kp 4/28 yk 5
Lapinnoita kp 3/27-28 yk5
blackpanther kp 2/27-28
Trewq kp 2/27-28? yk5
mannariini kp ?/?? yk1
tann kp ?/?? yk1
Safia ?/??
T M H ?/?? yk1
Millimamma ?/??
Plussanneet:
Lalaloo kp 22/24-31
killed kp 25/28 yk2
Trewq, mulla ollut nyt nää edelliset kaks kiertoo käytössä geleet, en oo kokenu niistä olevan kyl oikeestaan mitään hyötyä? No kohta ne loppuukin ja uusia en kyl tilaa :) Greippimehuakin oon juonut ja siinä sama juttu, oon kyllä aina juonut ja juon vastakin mutta enää en osta sitä kalleinta :D
Taivaanlaiva: Melkoista pitkäjänteisyyttä ;) Toivottavasti saat plussan! :)
on: Kovasti olen yrittänyt etsiä raskausoireita, mutta ne pienetkin tuikkaukset alavatsalla on hiipuneet, ja kierto menee edelleen samalla kaavalla kuin edelliset; toissapäivänä alkoi paha ummetus, eilen alkoi armoton v*tutus, ylihuomenna pitäis tulla kova päänsärky ja perjantaina hirveet hiilarihimot :D Ainut mikä tässä on erilaista niin hirvee kurkkukipu mutta epäilen että nukun nyt niin sikeesti univelkoja pois että kuorsaan yötpitkät. Ei sillä että kurkkukipu mikään raskausoire edes olisi :D
Että sellaista omanapailua tällä kertaa, suottaapi olla että teen Lapinnoidat tässä ja jään sitten vain taustailemaan vaikka tää ketju on ollutkin kiva juttu ja vertaistuki hienoa :) Jospa se kevät viimeistään tois meille kaikille plussat testiin <3
yenna kp 24/27-31 yk3
Niin ja siis luulen kyllä että en kuitenkaan malta pysyä poissa ;)
Pettymyksen jälkeen taas uuteen nousuun... yk 6 käynnistyi keskenmenon jälkeen, tuplasin foolihapon määrän, muutoin ei paljon ole tehtävissä.. tai no, tuon vähäisenkin tupakoinnin sietäisi lopettaa...
Tähtäimessä olisi la 21.10., ekaa yritettään ja kp on nyt 7/27-29.
Emotar, täällä vähän samat fiilikset.. Vaikka sen plussan saiski, ni ei se sitä tarkota että pysyy.. Marraskuussa oli se km, ja sen jälkeen tullu yhet "menkat" ja ny jännäillää. Mut saa nähä millä mielellä osaa olla jos ja kun joskus sen plussan saa.
ON: Ite en oo täs kierros käyttäny ovistestei ja greippimehuu en vaan pysty juomaa ku on niiiiin karmeen makusta :D Raskausvitamiineja popsin ja iltasin otan viel magnesiumia et pysyy levottomat jalat pois kuvioista.
Menkka kivut on alavatsalta hävinny ! :o alaselkää kyllä viel jomottaa, valkkaria tulee enemmän ku laki sallii.. Väsyttää koko ajan aivan järjettömästi, palelee, nokka vuotaa edelleen ja maha on kuralla ja päätäki särkee vähä välii.. oiskohan ?? Tai sit vaan oon tulos kipeeks ja täti tulee paikalle parin päivän pääst viimeistää.. :/
Yritän venyttää testaamisen torstaille tai perjantaille, siis yritän.. :D ellei täti kurvaa kylään..
Jansku20 kp31/32? Yk7
Ja sieltä se täti punainen pettymys taas kurvasi paikalle. Mut voi siis pudottaa listalta.
Henriikka85
Hyvää iltaa vaan kaikille!
Hieman päivitystä minunkin osalta tänne.
Tänään bogasin oviksen testillä, koska itselläni ovis on oireeton. Peittoo on heiluteltu urakalla ja se jatkuu edelleen :D Onneksi on vielä tätä koulua, niin on jotain muutakin ajateltavaa päivällä kuin nämä vauvajutut. Nyt sitten odottelen kuun loppua jännäillen...
Ja sitten, hurjasti onnea plussanneille ja toivottavasti vahvistuvat!! Sekä myös meille kaikille muille plussa onnea!!
Katarine kp16/29 Yk1
Päivitys 21.1.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jonsteri kp 35/~34, yk 2v
Taivaanlaiva kp 32/31 yk1
Jansku20 kp 31/32? Yk 7
Tunturi kp 26/26-28 yk5
yennaf kp 24/27-31 yk3
mammanen2011 kp 23/28 yk 5
Evelyn80 kp 22/24-28 yk 10
emilllia kp 22/28 yk3
Anniina77 kp 19/29 yk5
sannakaro kp 17/21-33 yk1
mannariini kp 17/26 yk1
Simpukka kp 16/21-34
katarine kp 16/29 yk1
kathia kp 16/30-33 yk2
Rva79 kp 14/30-31 yk3
Siirisofia kp 13/25 yk 20-21
Emotar kp 13/28 ja yk7
Marjamiini kp 13/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Ipa kp 13/40 yk2
Marjana kp 13/? yk4v
Alicia kp 12/30 yk3
Bamse8 kp 11/32-36 yk4
Snipsus kp 9/30, yk 45
Weebee kp 7/27-29 yk6
Joliette kp 6/26 yk 3
Saffelson kp 6/26-28 yk 8
80emilia kp 5/26-31 yk6
miiisu kp 4/28 yk 5
Lapinnoita kp 3/27-28 yk5
blackpanther kp 2/27-28
Trewq kp 2/27-28? yk5
mannariini kp ?/?? yk1
tann kp ?/?? yk1
Safia ?/??
T M H ?/?? yk1
Millimamma ?/??
Plussanneet:
Lalaloo kp 22/24-31
killed kp 25/28 yk2
Tipahtaneet:
Henriikka85
Mulla heräs tänään kyllä toiveet raskaudesta, sittenkin! Ihan uutta kun jomotusta alaselässä, kyljessä ja alavatsalla! Mä niiin putoon ja korkeelta jos ne menkat alkaakin ... :/
Onnea Killed! :) Nyt vaan lisää plussia pinoon, mieluiten kaikille!
Täällä tuli vahva ovisplussa tänään, päivän pari aiemmin kuin odotin. Ja oikealta alamahaa pistelee. Eli peitot heilumaan taas urakalla, kunhan mies tulee iltavuorosta! ;) Mulla on ollut "riesana" ne niukat menkat ja siksi oon pelotellut itseäni kohdun limakalvon mahdollisella ohuudella. Hain limakalvoja ajatellen eilen lisätropiksi tyrniomegat ja aloitin myös greippimehun (2 kk mennyt Multivita raskaus ja imetys sekä D-vitamiini 50ug). Noi uudet ehkä eivät varmaan tähän kiertoon ehdi tuoda apuja, mutta ens kiertoa varten ehkä, jos niillä nyt yleensäkään mitään tehoa on. Jos ei muuta ni auttaispa edes kuiviin silmiin, nenän limakalvoihin ja ihoon... We´ll see. Vitsit, että tuo greippimehu oli hyvää, yllätyin! En yleensä välitä mehuista, makeita litkuja yäk. Mutta toi greippimehu on ihanan raikasta. Voikohan sitä juoda liikaa? :D
Rouva79, kp 14/30-31 yk3
MatildaV ilmoittautuu mukaan lokakuisiin! Plussasin kesäkuisissa, mutta raskaus päättyi keskenmenoon rv8 alussa. Kierto palautui onneksi nopeasti normaaliksi ja nyt taas menossa kp1..
Esikoinen siis yrityksessä ja kesäkuussa jätetty ehkäisy pois. Kaikkiaan yk8 menossa ja km jälkeen yk3. Myös syyskuun kierrosta tärppäsi eli yk:lla 3. Sitte pari kuukautta raskaana ja km jälkeisiä ekoja menkkoja odotellessa ja nyt siis taas kolmas kerta toden sanoo. Henkinen toipuminen keskenmenosta on ollu vaikeeta, mutta kai se vaan pitää jatkaa elämää eteenpäin ja toivoa, että vielä onnistaa. :)
Tietäänkö muuten joku, että pääseekö lapsettomuustutkimuksiin vuoden päästä yrityksen aloittamisesta, vaikka tähän vuoteen ois mahtunu keskenmeno(ja)? Vai alkaako vuosi aina alusta, kun raskautuu.
Paljon tsemppiä kaikille yritykseen!
MatildaV, kp1/29 yk8
Täälläkin uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon! Haaveissa on kolmas, ja yrityskerta vasta ensimmäinen. Foolihapon avuin vasta lähdetty liikkeelle - greippimehut yms onkin meikäläiselle ihan uutta :) Onnea kaikille lokakuuhun tähtääville!
Hilla, kp 16/32 yk1
Mulle voi korjata yk6. Laskin vahingossa kuukausia, en kiertoja ja tossa välissähän olin raskaanakin sit odottelin yhdet menkat km:n jälkeen ennen uutta yritystä..
MatildaV, kp1/29 yk6
Älyttömästi onnea Killed!!
Joku tässä kyseli että milloin testaa, itte oon testannu muissa raskauksissa noin pari päivää sen jälkeen kun menkat ois pitäny alkaa...