Käytätkö sinä maskia?
Kommentit (39)
Käytän julkisissa tiloissa (kauppakeskukset, kaupat, huoltsikat ja muut julkisest tilat). Kuntosaleilla ja uimahalleissa jms. en ole käynyt "korona-aikana".
Käytän. Olen käyttänyt jo 3 viikkoa kaikissa paikoissa, joissa sitä suositetaan käytettävän.
Käytän. En saisi ikinä sitä pois omaltatunnoltani, jos sairastuttaisin tietämättäni jonkun ja tämä joutuisi kärsimään takiani. Minä välitän muistakin kuin vain itsestäni, joten haluan suojella muita tekemällä oman osuuteni, vaikka tiedostan, että niin moni ei olisi valmis tekemään samaa minun vuokseni.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Piste.
Olet tyhmä. Piste.
en koska en laita vähiä rahojani moiseen turhuuteen. jos valtio maksaa mulle maskit, voin käyttää.
Käytän vain yksin kotona sitä. Muualla en kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lammas niin käyttäisin
Jos olisit fiksu niin käyttäisit - tarkoitit kai?
Vierailija kirjoitti:
en koska en laita vähiä rahojani moiseen turhuuteen. jos valtio maksaa mulle maskit, voin käyttää.
No sehän maksaakin. Niitä saa ilmaiseksi maskien jakelupisteissä.
Käytin aluksi hyvinkin tunnollisesti, mutta olen ymmärtänyt paremmin kuin hyvin, että ihmiset ovat itsekkäitä eivätkä välitä muista, joten päätin, etten minäkään enää välitä muista kuin itsestäni, joten en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Laitat varmaan teholle vietäessä lapun kaulaan "ei elvytetä" ettet vaan olisi lammas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Piste.
Olet tyhmä. Piste.
Maskien käyttäjät ovat näköjään kiusaajia. Haukkuvat tyhmiksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Saatko puhtaat kalsaritkin sossusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Piste.
Olet tyhmä. Piste.
Maskien käyttäjät ovat näköjään kiusaajia. Haukkuvat tyhmiksi. :(
Eivät he tyhmiä ole vaan itseriittoisia paskoja.
Miksi niitä maskeja ei jaeta siellä missä niitä tarvitaan. Se olisi muutenkin turvallisempaa, koska muuten maski päällä tulevan maskin puhtaudesta ei voi tietää.
En ole vielä käyttänyt. Vähän olen miettinyt, että jos kauppaan laittaisi ensi kerralla. En käytä julkisia, niin ei ole ollut oikein tarvettakaan. Seurailen vähän mitä tiedotetaan ja miten muut ihmiset käyttäytyy. Vähän kyllä hävetti terveysasemalle mennessä, kun ei ollut maskia, kun melkein kaikilla muilla oli. Toisaalta tuntui tyhmältä laittaa maski hammastarkastukseen mennessä, kun se kuitenkin olisi pitänyt ottaa hetken päästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä maskeja ei jaeta siellä missä niitä tarvitaan. Se olisi muutenkin turvallisempaa, koska muuten maski päällä tulevan maskin puhtaudesta ei voi tietää.
Häh!? Ei se maskista muihin ihmisiin tartu, ellei kosketa niihin ja laita sormiaan limakalvoille. Ei ole sukua hyppykupalle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat varmaan teholle vietäessä lapun kaulaan "ei elvytetä" ettet vaan olisi lammas.
Oletko vajaa? Maski ei estä tartuntaa. Ei se ole 100% varma suoja.
Olen ajatellut sen käyttöä, mutta en ole vielä saanut sitä laitettua kasvoilleni.