Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaan maailman yksinvaltias Donald Trump lupaa: China will PAY for the Chinavirus!!!!!

Vierailija
08.10.2020 |

Ettäs sellaiset roidraget päällä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covid-19 infection was ‘a blessing from God’

Toinen helmi mitä tiputteli.

Vierailija
2/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Covid-19 infection was ‘a blessing from God’

Toinen helmi mitä tiputteli.

Se että häneen tarttui siis. Jumalkeisari sai kärsiä taudin kultaisella truunullaan jottei muun ihmiskunnan tarvitse. Taivaaseen ei pääse kuin uskomalla Trumppiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis aika kipee

Vierailija
4/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän Isoin D voisi Kiinaa uhata? Pyytää Kiinalta parikymmentämiljardia lainaa aloittaakseen sodan Kiinan kanssa? Olisi kyllä sellaista 5D shakkia, mitä Isoimmalta D:ltä on totuttu kuulemaan.

Vierailija
5/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän Isoin D voisi Kiinaa uhata? Pyytää Kiinalta parikymmentämiljardia lainaa aloittaakseen sodan Kiinan kanssa? Olisi kyllä sellaista 5D shakkia, mitä Isoimmalta D:ltä on totuttu kuulemaan.

Ei tarvii lainaa kun federal reserve painaa rahat tyhjästä.

Huawei, smic ym varastetulla teknologialla rakennetut kiinavaltio yhtiöt tuhotaan nyt ainakin heti!!! Ericsson ja Nokia jenkkiomistukseen, sen jälkeen usan valtion rahoituksella viedään ne teknologia ykkösiksi!!! Applied Materials ja Asm litografia kiina myynnit kieltoon eli ei enää uusia tehtaita niille!! Arm siirtyi jo jenkkiomistukseen eli eipä ne kinuskit edes enää käsiksi uuteen prosessoriteknologiaan!! Taustalla varjodiili usan hallinnon kanssa eli kattavat tappiot jos sellaisia tulee nvidialle!!

Googlatkaa näitä jos luulette että olen täynnä paskaa.

Nyt voi vuolla sellaiset määrät kultaa pörssissä jos vaan tietää mitä yhtiöitä ostaa että huh huh. En viitsi kertoa mitkä, jotain työtä saatte itse tehdä.

Vierailija
6/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon pitänyt kuolla Covidiin joka on "tappava tauti"?

Vierailija
8/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus on samaa sarjaa kuin aiempi lupaus: "Meksiko maksaa maiden välisen muurin".

Vierailija
9/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläelää kirjoitti:

Eikös tuon pitänyt kuolla Covidiin joka on "tappava tauti"?

Odota viikko pari. Eihän se nyt ihan heti tapa.

Nyt sillä on morfiini dexa high päällä. Kun niitten vaikutus lakkaa niin se ei tuu olemaan kaunista katottavaa.

Vierailija
10/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaus on samaa sarjaa kuin aiempi lupaus: "Meksiko maksaa maiden välisen muurin".

Tekihän se kostoksi jonkun minimi palkka jutun jonka piti siirtää työpaikkoja jenkkeihin.

Vierailija
11/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina on syyllinen Koronan levittämiseen, Trump on oikeassa, ainut järkevä ihminen joka sanoo niinkuin asiat ovat. Kiina laittoi viruksen tahallaan liikkeelle, hyötyy siitä itse. Kiina laittoi maailman polvilleen koronalla ihan tahallaan olen varma siitä.

Vierailija
13/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina on syyllinen Koronan levittämiseen, Trump on oikeassa, ainut järkevä ihminen joka sanoo niinkuin asiat ovat. Kiina laittoi viruksen tahallaan liikkeelle, hyötyy siitä itse. Kiina laittoi maailman polvilleen koronalla ihan tahallaan olen varma siitä.

Sanotaan että Kiina on syyllinen. Sanotaan että löytyy vedenpitävät todisteet, ja vaikka kymmen länsimaista pakolaisstatusta hakevaa kiinalaista tiedemiestä, jotka voivat ja haluavat todistaa asian olevan näin.

.

No mitä sitten?

Vierailija
14/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että edes joku laittaa Kiinalle vastaan.

Vierailija
15/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on sinänsä ihan oikea, Kiina saisi kyllä maksaa

Vierailija
16/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump uhosi, että Meksiko maksaa muurin. Ei ole maksanut, eikä sitä ole rakennettu kuin pieni pätkä.

Amerikkalaisista suuri osa on tyhmiä ja tietämättömiä uskoessaan huru-ukon jorinoita. Minua ihmetyttää, että niin moni suomalainenkin kannattaa Trumpin.

Oikeastaan hävettää.