Harrastaisitko seksiä miehen kanssa joka ei noudata maskisuosituksia?
Huvittavia tilanteita on ollut kun miehet ovat yrittäneet tulla ns. "pokaamaan". Olen ystävällisesti kertonut etten voisi olla miehen kanssa joka suhtautuu noin välinpitämättömästi muihin ihmisiin. En ole sitä kenellekään uskaltanut ääneen sanoa mutta kertoohan se melko paljon älynlahjoistakin ja / tai laiskuudesta jos ei ymmärrä noudattaa täysin asiallisia suosituksia. Ei niistä mitään haittaakaan ole. Saattaapa tuo kertoa jopa taloudellisesta tilanteestakin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisitko seksiä koronahysteerikon kanssa?
Aivan varmasti. Varmaan osaa suhtautua vakavasti muihinkin tärkeisiin asioihin. M28v
En varmasti. Itsekäs ja välinpitämätön ihminen ei tule minun sänkyäni lämmittämään. N24v
Vierailija kirjoitti:
En. Maski pidetään päässä silloinkin kun nussitaan.
HEHEE! Kiitos päivän naurusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Maski pidetään päässä silloinkin kun nussitaan.
HEHEE! Kiitos päivän naurusta :)
Mitä nauramista siinä on? Kannattaa pitää jos on uudesta tuttavuudesta kyse. Kannattaa pitää myös kumi kullin päällä.
Harrastaisin, mutta en ehkä harrastaisi sellaisen kanssa, jolla on maski.
Mieheni ei piittaa pätkääkään maskisuosituksista enkä ole häntä siksi vaihtoon laittamassa :)
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisin, mutta en ehkä harrastaisi sellaisen kanssa, jolla on maski.
Mieheni ei piittaa pätkääkään maskisuosituksista enkä ole häntä siksi vaihtoon laittamassa :)
Kannattaiai varmaan kuitenkin harkita, vaikuttaa narsistilta.
Nainen odottaa että käyttää maskia jonkun pikku flunssan takia mutta sitten odottaa että mies työntää naamansa haisevaan vuotavaan avohaavaansa! 😂😂
!MGTOW!
Jokainen joka horisee minulle maskeista, jää niille sijoilleen. En halua olla missään tekemissä sellaisen sekopään kanssa.
Hiivaa, valkovuotoa, verta ja ties mitä muita eritteitä pitäisi sietää, ja vielä maski naamalla?
En. En harrastaisi seksiä tuntemattoman miehen kanssa vaikka olisi useampikin maski päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi#tu mikä aloitus! 0/5
Sä saat olla ilman.
Mielelläni kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nainen odottaa että käyttää maskia jonkun pikku flunssan takia mutta sitten odottaa että mies työntää naamansa haisevaan vuotavaan avohaavaansa! 😂😂
!MGTOW!
Hyvät naiset ja herrat! Saanko esitellä ihmisen, joka ei ole milloinkaan koskettanut ketään (muuta kuin pimeässä itseään).
No nyt on ehkä kierotunein keino yrittää vaikuttaa edes joihinkin miehiin, pildellä :'D anteeks nauroin niin kovin.
Siis sä yrität tehä täällä jotain galluppia, että kattokaa nyt naiset ei ees pane teinkaa jos ette käytä maskia :D :D :D
Sori mut maskinkäyttö tai käyttämättä jättäminen ei mun kohdalla ratkaise sitä, onko seksiä vai ei.
En.