Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä foorumi todella on säälittävä

Vierailija
29.12.2013 |

Mietin useesti miks edes luen tätä.. Varmaan jonkun hyvän keskustelun toivossa.. Lähes turha toivo. Lähes joka kerta täällä juttuja lukiessani mieleni valtaa ahdistus ihmisistä. Näiden kans joudun oikeasti tällä pallolla elämään? Ou shit.. Täällä 90% on elämäänsä kyllästyneitä, kateellisia, vanhanaikaisia, suvaitsemattomia, itsekkäitä, juntteja.. Lista vois jatkua loputtomiin.. 10% on varmaan ihan oikeasti järkeviä ihmisiä jotka etsivät asiallista keskustelua, mutta huomaavat sen äkkiä olevan melkein mahdotonta.. Lisäksi oon huomannut, että naiset on likasempia ja röyhkeempiä kuin miehet.. Mitäs vielä.. Nyt koitan oikesti pysyä poissa täältä ennen kun ihan menetän toivon ihmisten hyvyydestä.. Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo peukuttamassa, koska samaistuin viestiisi, mutta tää kohta esti peukutuksen "lisäksi oon huomannut, että naiset on likasempia ja röyhkeempiä kuin miehet"....

Vierailija
2/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 03:12"]

Mietin useesti miks edes luen tätä.. Varmaan jonkun hyvän keskustelun toivossa.. Lähes turha toivo. Lähes joka kerta täällä juttuja lukiessani mieleni valtaa ahdistus ihmisistä. Näiden kans joudun oikeasti tällä pallolla elämään? Ou shit..

...

Lisäksi oon huomannut, että naiset on likasempia ja röyhkeempiä kuin miehet.. Mitäs vielä..

[/quote]

Jep, ja

...

jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä ainakin se 10%. Viesti on kirjoitettu sellaiseen aikaan, että seuraa ei ole varmaan ollut muutenkaan, mutta totta se on että äänekkäimpiä ovat rääväsuut ja provosoivien ketjujen nostelijat. Olisi kivaa, kun vanhat viestit häviäisivät jossakin ajassa automaattisesti. Vaikka kerran viikossa tai kuukaudessa. Onnistui se Onlinen puolellakin vuorokaudessa.

Vierailija
4/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että tällä palstalla näkyy nettikeskustelujen pimeä puoli eli anonyymisti oksennetaan oma sisäinen paha olo ulos. Miksi silti käyn täällä? Siksi, että tämä on yksi harvoista aktiivisista palstoista, josta löytyy aiheita laidasta laitaan ja huutelijoiden seassa on myös oikeasti fiksuja ja nokkelia keskustelijoita. Jo pelkän otsikon perusteella voi usein päätellä ketjun tason, joten suoritan omaa ennakkosensuuria siinä, mitä ketjuja edes alan lukea.

Vierailija
5/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 09:48"]

Jo pelkän otsikon perusteella voi usein päätellä ketjun tason, joten suoritan omaa ennakkosensuuria siinä, mitä ketjuja edes alan lukea.

[/quote]

Juuri näin.

Itselleni on muodostunut kuva, että joillakin on vähemmän sosiaalista lukutaitoa tällä palstalla. On täällä turhaa ilkeilyä mutta en ole viime aikoina jaksanut itse provosoitua siitä.

t: av:n vakkarilukija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi