Liittykää kirkkoon
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:28"]
Hyvä kun muistutit. Pitikin erota kirkosta vuoden vaihteessa...
[/quote]
Älä nyt vain eroa. Kirkko tuottaa hyviä palveluita joista kannattaa maksaa.
Mieluumin alan muslimiksi kuin liityn rahvaan edessä polvillaan olevaan, vesitettyä uskoa tarjoavaan luterilaiseen kirkkoon.
Ensin erotaan ja sitten ollaan vaatimassa kirkon palveluita ilmaiseksi. Eihän se ole kuin muutama euro mitä maksetaan kirkollisveroa kuukausittain.
Ensin Jumala loi kaiken, eli myös synnin/pahan. Kaikkitietävänä varmaan myös tiesi, että ihminen "lankeaisi syntiin". Sitten kun syntiin oli langettu, Hän Armollisesti uhrasi 1/3:n isestään itselleen, jotta me "saisimme syntimme anteeksi". Siis ensin luo itse kaikkitietävänä synnin, johon ihminen varmasti lankeaa, sitten tekopyhänä uhraa itsensä itselleen jotta me pelastuisimme, todella narsistista ja mielisairasta touhua...
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:39"]
Ensin erotaan ja sitten ollaan vaatimassa kirkon palveluita ilmaiseksi. Eihän se ole kuin muutama euro mitä maksetaan kirkollisveroa kuukausittain.
[/quote]BUAHAHHAHAHAHA. Ketään kirkosta eronnutta ei kiinnosta kirkon "palvelut".
Buahahhaa itsellesi. Kirkosta eronneet käyttävät kirkosta saatavaa raha-avustusta siinä missä kirkkoon kuuluvatkin. Samaten perheneuvontaa annetaan kaikille.
Otahan buahahhaa ensin asioista selvää, ennen kuin teet itsestäsi naurunalaisen.
Muutama euro??! Minä maksoin kirkollisveroa lähemmäs 1000 euroa vuodessa, kunnes tajusin erota. Mitään kirkon palveluita en ole käyttänyt aiemminkaan. Ja hihhuileille vielä kertaukseksi, edes niitä hautauskuluja ei kirkollisveroilla makseta.
Tuollaista pa*kaa jauhetaan joka paikassa. Uskokaa jo pikku hiljaa että ketä tahansa saa uskoa mihin haluaa. Mutta myös löytyy sellaisia henkilöitä joita eivät uskonnon puheet kiinnosta pätkääkään ja voivat hyvinki erota kirkosta. En itse nää siinä mitään pahaa, jokainen omalla tavallaan. Kirkollisveron takia ihmisiä eroaa mutta ei siinä mitään jos halutaan säästää muutama satanen vuodessa. Muistakaa jokainen omalla tavallaan!!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:28"]
Hyvä kun muistutit. Pitikin erota kirkosta vuoden vaihteessa...
[/quote]
Älä nyt vain eroa. Kirkko tuottaa hyviä palveluita joista kannattaa maksaa.