Oletteko olleet ihastuneita varattuun?
Kerroitteko tunteistanne?
Itsellä tässä kiperä tilanne, kun en saa mielestä yhtä naista. Se on kuitenkin onnellisesti varattu eikä oo varmaan tajunnut mun käytöksestä ja puheista että tunnen näin. Se on mua vähän vanhempikin, niin ei se ehkä osaa ees aatella että tunnen sitä kohtaan näin. Oon siis yrittäny vihjata, vaikkei siinä mitään järkeä ole. Aattelin, että jos se tietäis, niin pääsisin ite yli tästä tunteesta vihdoin. Tai sit jos se tuntiskin samoin... Välillä se ehkä vaikuttaa nimittäin siltä, etten oo ainakaan ihan yhentekevä. Hitto ku se on ihan täydellinen nainen mulle.
Kommentit (28)
D mies ei usein lastaan tavannut. oli jopa valmis katkaisemaan kokonaan välit lapseensa kun niin halusin. sitten viime vuonna kyllästyin tähän ja annoin miehelle kenkää.
Oletko miettinyt, että toimintasi edesauttoi siinä, ettei lapsella ole isäsuhdetta? Minäminäminä......
Just niin, kerro tunteistasi ja kerro sitten meille, miten kävi. Me halutaan kuulla tarina!
Useinkin käy noin. Mutta pyrin pitämään pääni kylmänä ja himoni kurissa. Turhan paljon ihmissuhteita tuhoavaa hommaa..
Kyllä se menee ohi, ja kyllä niitä täydellisiä naisia tulee vielä vastaan. Silloinkin kun oot ite varattu. Pidät vaan pään kylmänä sydämen roihuista huolimatta
Oltiin molemmat varattuja ja uskon, että jotain meidän välillä oli, mutta ei koskaan avauduttu toisillemme. Mitään ei myöskään tapahtunut. Oltiin samassa työpaikassa. Mies oli aika paljon vanhempi.
Olen kova ihastumaan. Ihastuminen menee kyllä ohi.
Olipas hienosti reagoitu miehen puolelta! Harvinainen yksilö...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:55"]
Mies näytti oikeastaan aika miellyttävästi yllättyneeltä. Nauroi lämpimästi vain, että huono kun tällaisella ei voi edes kehuskella työkavereille. Juttelimme asiasta jonkin aikaa ihan rauhassa, mutta tilanne jäi siihen. Hyvä että jäi. Olemme senkin jälkeen olleet hyviä ystäviä puolin ja toisin, mutta luultavasti hän on mennyt kertomaan asiasta vaimolleen. Hän on hyytävä.
Kaduin tunnustustani silloin aika pian, sanoin että häpeän itseäni... Hän lohdutti, ettei ole mitään hävettävää! On hienoa, että ihmiset tykkäävät toisistaan, rakkaus on hyvä asia.
[/quote]