Hypnotismi, totta vai tarua?
Onkohan hypnotismissa mitään perää? Huuhata vai toimiiko oikeasti?
Kommentit (22)
Olikohan kyse hypnoosista, kun tulin uskoon? Englantilainen pappi sanoi minulle englanniksi, että Pyhä Henki haluaa tulla sinuun ja olla kanssasi, älä vastusta sitä, vaan anna sen tulla. Heräsin lattialta ja kuulin ihanaa kitaransoittoa. Muita ihmisiä oli ympärillä, mutta heidät aistin vain jonkinlaisena vähäisenä huminana, kitaransoittaja oli nuori mies, joka soitti aivan uskomattoman kaunista melodiaa siinä vieresäni.
Kaksi viikkoa kuljin kevyesti, kuin jalat ei ihan koskettaisi maata, tai kuin olisin kulkenut leijaillen.
Minulle alkoi tulla kaikenlaisia viestejä, siis ihan tavallisia tapahtumia, jotka kuitenkin kummallisesti vei minua siihen suuntaan, että menin mukaan seurakuntaan. Esim. tuli uusi työkaveri, joka oli heti kuin olisin tavannut siskoni, sovimme niin hyvin yhteen ja hän oli syvästi uskossa.
Minulle tapahtui kaikenlaista kivaa, mutta kaikissa tapahtumissa oli kuin jonkinlainen johdatus tiettyyn suuntaan. Aloin saada sieltä täältä uusia ystäviä, jotka oli samanhenkisiä ja uskossaolevia.
En kaikkea kerro, tapahtui aika uskomattomiakin juttuja, kaikki hyviä asioita. Ikään kuin joku olisi sanonut minulle, että tämä on oikea tie, kulje tätä.
Tietenkään elämä uskossa olevana ei ole jatkuvaa onnea, sehän on selvää, ja sittemmin on riittänyt taas vastoinkäymisiäkin, mutta usko jotenkin kuitenkin auttaa minua, asenteeni elämään on muuttunut siitä mitä se oli ennen.
Olenko jatkuvassa hypnoosissa? Voiko hypnoosi kuitenkin vaikuttaa niin syvällisesti? Olen ollut uskossa jo neljäkymmentä vuotta.
Hypnoosi on totta! Tietenkään kaikkia ei voi hypnotisoida! Vaati tietyn rentoutuneena ja vastaanottavan tilan että onnistuu!