Mikä sinulle on pyhää?
Kerro, mikä sinulle on pyhää. Rienaajien ei tarvitse osallistua.
Kommentit (23)
Jumala, mutta ei uskovat ihmiset, eli typeriä ihmisiä ja käsityksiä ja tapoja saatan joskus pilkata kun huviottaa, rasittaa tai ärsyttää.
Ihmisyys, tasa-arvo ja fyysinen koskemattomuus.
Sanan- ja uskonnonvapaus, ihmisoikeudet.
Ei välttämättä oikeastaan mikään, mutta korrekti käytös pitää mielestäni säilyttää joka tilanteessa. Eli vaikka en hyväksyisi jotain suuntausta tai mielipidettä, minulla ei ole tarvetta mollata sen edustajaa.
Alkoholinvaikutuksenalaisena Ei ajeta, eläimiä ei rääkätä. milläänlailla, Kaikkia ihmisiä kohdellaan tasavertaisesti, ystävällisesti.
Usko Jumalaan, suhde lapsiini ja vanhenpiini (rakkaus) ja se , ettei pilkata ketään vammaista tms. Fyysinen koskemattomuus, toisen rajojen kunnioittaminen.
Tietosuoja täälläkin :)
Sisältyy ihmisoikeuksiin, kuten esim. vapaus ja fyysinen koskemattomuus, mutta molempia rikon hoitotyössä joskus kuten laki määrää...
Oma ja toisten vapaus. Ymmärrän vapauden hieman laajemmin kuin ihmiset perinteisesti. Minusta mm. valehtelu ja manipulointi on toisen ihmisen vapauden rajoittamista. Ei ole eroa lopputuloksen kannalta saako toisen ihmisen tekemään jotain aseella uhkaamalla vai huijaamalla häntä.
Mun lapset ja mies, perhe siis.
Jumala.
Syntymä ja kuolema. Olen ollut läsnä molemmissa tilanteissa. Niissä tilanteissa tulee olo "että olen etuoikeutettu kun saan olla läsnä". Olen hoitaja ja istunut usein kuolevan ihmisen vieressä.
Rakkaus perheeseeni ja muihin lähimpiini. Fyysinen koskemattomuus.
Isänmaa