G: monta kiloa paino nousi jouluna?
Kommentit (13)
Kilon verran mutta menee luontaisen vaihtelun piikkiin.
Jouluruuat on mun mielestä niin helvetin pahoja eikä suklaatakaan voi loputtomiin mässätä, että tuskinpa tuo vaikutti painooni millään tavalla :) Mitäs ap söi että sai 5kg lisää?
ap ei itse asiassa syönyt jouluruokia, mutta joi paljon alkoholia....punaviiniglögiä ja siideriä sekä joulutorttuja ja suklaata
Vain 800 grammaa nousi, vaikka söin (mielestäni) kuin possu neljä päivää peräkkäin. Osan voi laittaa myös alkaneiden menkkojen piikkiin.
En tiedä, en uskalla punnita. Mutta samat housut menee kiinni, joten ei varmaan hirveästi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:45"]
ap ei itse asiassa syönyt jouluruokia, mutta joi paljon alkoholia....punaviiniglögiä ja siideriä sekä joulutorttuja ja suklaata
[/quote]
Ok. Pääasia että nautit, nyt sitten tortut pois ja lenkille! :) t. tuo joka kysyi eikä pidä jouluruuista.
putosi kilon. Nyt aikaa ollut enemmän lenkillä juosta :)
Kaksi kiloa.
Ja olin itseasiassa hämmästynyt, koska olen porsastellut kuin sika viimeiset 2-3 viikkoa. Siis ihan hirveästi kaikkea herkkua (suklaata ym) aamusta iltaan, vähän väliä.
Vajaa kilon verran, vaikka oon lenkilläkin käynyt kerran päivässä ihan normisti.
En määrällisesti ole enempää syönyt kun muutenkaan, tuhdimpaa ruokaa vaan ja niitä veen joulutorttuja.. :)
Ei yhtään. En nauti ylensyömisestä.
Ei yhtään. En nauti ylensyömisestä.
Ei yhtään noussut, joulu ei vaikuta syömiseeni :)