Lue keskustelun säännöt.
Ostin stockan alesta toppaliivin, ihana
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:04"]
Mulle tuli mieleen topatut rintsikat, mutta täähän olikin se kasarivillitys. Hihaton toppatakki. ;D
[/quote]
ei rintsikoita =) voihan tuota hihattomaksi toppatakiksikin kutsua. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehellä on myös sellainen, todella tyytyväinen näillä lämpimillä talvikeleillä siihen.
Mulle tuli mieleen topatut rintsikat, mutta täähän olikin se kasarivillitys. Hihaton toppatakki. ;D