Päiväni ei voisi olla parempi!! Mikä sua hymyilyttää tänään? 🙋
Salilla yksi ihana miehenturrikka katsoi mua pienesti hymyillen silmiin, ah! 😍 Täällä liihottelen kuin keijukainen, niin hyvä fiilis tuli 😁
Mikä sua hymyilyttää tänään? 💖
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Krapula helpotti sen verran, että sain haettua uuden viinapullon. Nyt taas uuteen nousuun.
No, kiva! 😅
Muakin katseli salilla joku jantteri. Tuntui oudolta, kun hän oli varmaan kolmekymppinen ja itse lähentelen viittäkymmentä
Mä söin kesän ekan tötterön, oli hyvää. Mut ei ihan kompensoi aiempaa päivää mut ihan jees.
No tämä kyllä vähän hymyilyttää, että ap:lla on ihan paras päivä mutta silti se on täällä sontaviemäripalstalla notkumassa.
Miesystävä laittoi ihanan syntymäpäiväviestin aamulla <3 ai että miten rakastankaan tuota ihmistä.
Ei mikään. Työpäivän jälkeen vaan vituttaa kuten aina. Vituttaa tosin ennen työpäivääkin.
Vierailija kirjoitti:
No tämä kyllä vähän hymyilyttää, että ap:lla on ihan paras päivä mutta silti se on täällä sontaviemäripalstalla notkumassa.
Eikö! 🤓
Ap
Keräsin näkökenttää häiritseviä roskia ison muovikassillisen. Yleensä hedelmäpussi riittää, mutta tänään tein ennätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Työpäivän jälkeen vaan vituttaa kuten aina. Vituttaa tosin ennen työpäivääkin.
Siksi keksittiin 20 yli neljä. Ei vituta sen jälkeen.
Krapula helpotti sen verran, että sain haettua uuden viinapullon. Nyt taas uuteen nousuun.