Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloput menee työviikosta toipumiseen

Vierailija
28.12.2013 |

En jaksa ikinä tehdä mitään viikonloppuisin, olen ihan poikki ja haluaisin nukkua vaan. Nytkin tein viime viikon loppuvuoden projekteja loppuun ja tänään piti mennä alennusmyynteihin, mutta hyvä kun jaksoin käydä suihkussa. Esimiehet, älkää väsyttäkö työntekijöitä loppuun. Ei elämä voi olla pelkkää työntekoa. Kohtalotovereita? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mitään järkeä, elämä on pelkkää työtä ja väsymystä. Esimies kiittelee venymisestä ja lupailee, että välillä pääsee sitten helpommalla, mutta ne helpommat ajat menee työstä toipumiseen. Olin pari viikkoa sitten ystävien kanssa syömässä työviikon päätteksi ja parin viinilasillisen jälkeen olin nukahtaa pöytään ja seurauksena oli kova päänsärky. Valittaa ei kannata, koska munkin paikkaa on ottamassa jonossa monta, jos en halua olla töissä. Työssä ansaittuja rahoja en ehdi edes ikinä tuhlaamaan, kun vapaa-aika menee liikuntaa harrastaessa, että pysyisi kunnossa tai sohvalla leväten. Kohta saan burn outin. t. ap

Ahkera palkitaan lisätöillä. 

Vierailija
22/23 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikot menee viikonlopuista palautumiseen. Lapsiperhevloppu on niin stanan raskas että maanantaiaamu ei koskaan koita yhtään liian aikaisin. Kiitos työnantaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teit loppuvuoden projekteja jo nyt, tarvitsetko enemmän tekemistä loppuvuodeksi?

Ainakin mulla se olisi todennäköisin "palkkio" työnantajalta. Sen sijaan saan määräaikaisuuksia ja vaikka teen kuinka paljon, toteavat vaan että sai tehtyä aikataulussa joten ei jatketa työsopimusta. Jos en tekisi loppuun, luonnollisesti olisin vaan huono.

Voisivat jopa palkata jonkun muun tekemään loppuun. Absurdia sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi