Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lordi on illuminati
07.10.2020 |
Lordin käyttämä pirunsarvi-käsimerkki tulkitaan usein Saatanaan viittaavaksi. Suuri kohu onkin syntynyt eräiden julkkisten kuten George Bushin, Hillary Clintonin, Nikolai Sarkozyn ja Matti Vanhasen näytettyä kyseistä merkkiä. Merkin näyttämisen takana on joskus epäilty olevan ns. illuminati-salaseura, joka tiettävästi yhdistää joitakin satanismin pariin kietoutuneita julkkiksia.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Todistukseni siitä, kuinka minusta tuli Illuminatin jäsen. Haluan tuntea ihmisiä, jotka haluavat liittyä suureen Illuminatiin suurena Illuminatin jäsenenä, jotka haluavat minut suureksi jäseneksi. Hänen nimensä on Lordi Damian Philips. Auta minua saamaan elämäni takaisin kuoleman vaiheesta. Purettu noin 5 vuoden ja kuuden kuukauden kuluttua. Sen jälkeen kun niin monet Illuminatin jäsenet ovat pettäneet hänet. Vuosien mittaan olin toivoton ja taloudellisesti maassa. Mutta eräänä päivänä selaillessani Internetiä törmäsin Illuminati-lordin suuren jäsenen Damian Philipsin viestiin, jossa hän sanoi, että jos olet yksi suurista Illuminatin jäsenistä, voit olla kuuluisa, rikas ja menestyvä elämässä. Otin häneen yhteyttä ja selitin hänelle kaiken, ja hän suositteli käytettävää rekisteröintiä ja maksoin suurelle jäsenelle saadakseni minut alkuun ja minut vihittiin Illuminatin maailmanjärjestykseen. Sen jälkeen he antoivat minulle kaikki ohjeet ja ilmoittivat minulle, että aloittamisen jälkeen uudet jäsenet palkitaan $ 1 000 000 käteisellä. Lordi Damian Philipsin avulla. Olin täysin vihitty Illuminatin täysjäseneksi. Jos neuvosi on, että olet kokeillut huijaria aiemmin tai yrität, on minun tehtäväni auttaa sinua liittymään mukaan, joten kokeile Lord Damiania. Se on paras mahdollisuutesi tulla sellaiseksi kuin haluat tulevassa elämässäsi. Ota häneen yhteyttä WhatsAppilla +234 701 662 2616 tai sähköpostitse: Illuminatiofficial1212@gmail.com