Hanki parempi duuni tai ulos! Sano mies.
Ennen joulua toki. Olen sihteerinä pienessä firmassa ja tienaan n. 1800 euroa nettona. tykkään työstäni ja omasta mielestä tienaan ihan kivasti.
Mä en kuulemma tienaa tarpeeksi, kun meidän pitää jatkuvasti miettiä rahan menoa ja suunnitella mitä ostetaan missäkin kuussa. Herra tienaa itse käteen tonnin enemmän.
Hän kuulemma rakastaa, muttei enää jaksa tätä, ettei hän pääse kahville edes kavereiden kanssa kun siihen ei ole varaa.
Mä hoidan meillä laskut ja muutenkin raha liikenteen.. Herralla oli valittaessaan viitisen sataa euroa tilillä ihan vaan omaa rahaa.
Nyt maanantaina (ruuat ja lahjat oli ostettu sunnuntaina viimeistään, ti haki maidot, olutta ja kolaa) oli 900 e ja tänään 200 euroa. Sillä sitten pärjätään seuraavaan liksaan 20 päivään.
Mulla on myös pari sataa tilillä pariin laskuun. En uskalla ottaa puheeksi, ettei se suutu.
17 vuotta yhteistä taivalta ja nyt hänellä sitten kuppi meni nurin, ei jaksa enää tätä jatkuvaa sinnittelyä rahan kanssa. Niin, mä en tiedä mihin ne rahat menee.. ei se ryyppääkään ja töitä tulee kotiin säntillisesti jne. Mutta nyt se selkeesti on mun vika.
Kommentit (26)
Kuinka rikas mies kuvittelee olevansa sinkkutaloudessa? Joutuisi maksamaan yksin kaikki menot.
Peliongelmaa minäkin veikkaan.
Kävi varmaan mun luona, tosin mä en ole ihan noin kallis :)
-huora
Provo ja mauton sellainen - kuten aina täällä.
Provoksi veikkaan. Aloituksen tekee ja lopettaa ketjun seuraamisen siihen.
Jätä se sika. Nyt on paljon työttömyyttä joten sinulla edes on työpaikka. Mies etsii nyt helppoa ratkaisua ongelmiinsa. Minä voin veikata seuraavaa, jos eroatte ei löydä rikkaampaa naista hah.
Ja tosiaan työpaikka ilmapiiri vaikuttaa jaksamiseen ja jos on löytänyt paikan jossa on hyvä olla niin ei kyllä kannata lähteä niin vain.
Voi vittu näitä pellejä