Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin seksi kokemuksesi?

Vierailija
28.12.2013 |

Tekevälle sattuu, joten jaa nolostumisesi muillekin. Oma hiukka nolo tilanne joka sai hersyvät naurut aikaan oli sellainen, että poikaystäväni piti siitä, että kuritin häntä ja vyö oli käytössä kun en piiskaa vielä omistanut. No, huitaisin vyöllä ja ikkunalla ollut kukka-amppeli levisi sänkyyn. Hommaan tuli pieni paussi, kun naurulta ei pystytty jatkamaan. Piti siinä sänkykin siivota kaikesta mullasta :-D. Nykyisin ollaan naimisissa ja yhdessä jo parikymmentä vuotta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

k

Vierailija
2/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei ole yhtään nolo, mun juttuuni verrattuna.

Olin joskus ehkä parikymppisenä kavereitteni kanssa laivalla ja vedettiin ihan apinasikakännit. Jotenkin siinä sitten tulimme eksyttyä jonkun jätkäporukan seuraan, joku ihan hirveä  ääliöliimaantui muhun kiinni ja roikkui perässäni, seurasi jopa naisten vessaan. Enkä siinä tilassa oikein tajunnut että se oli ihan torvi. Menin sen hyttiin ja se alkoi vinkua että saisi seksiä.

Sanoin että vitut, minä alan nukkumaan, mutta se alkoi melkein poraamaan.

Mun kävi sääliksi enkä jaksanut kuunnella sitä vinkunaakaan, joten sanoin että no okei sitten jos sulla on kortsu ja teet sen nopeasti (siis ei helvetti, miten noloa).

Sillähän ei ollut kortsua, joten lähti sitten ostamaan niitä. Silä välin olin nukahtanut.

Tai ehkä sammunut. Kun se tuli ja herätti mut karjaisin että VITTU NOPEASTI SITTEN MUA VÄSYTTÄÄ!

Tämä sitten alkoi nylpyttämään, muttei siitä mitään tullut, koska nukahdin ja se kaverikin meinasi nukahtaa, koska oli ihan hirveän kännissä.

Niin sitten sovimme, että lopetetaan nyt tämä typerä touhu ja aletaan nukkumaan.

Niin sitten teimme.

Onneksi heräsin aamulla jo viiden aikaan, ettei tarvinnut nähdä toisiamme kun päät olivat selvinneet. Hipsin sieltä omaan hyttiin ihan hirveissä sekä fyysisissä,  että moraalisissa jysäreissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kesken seksin :D

Vierailija
4/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kamalat ilmavaivat, miesystäväni oli kylässä ja jäämässä yöksi. Aina kun mies meni vessaan, menin makuuhuoneeseen päästämään ilmoja ulos.

Menimme nukkumaan ja vatsakouristukset helpottivat. Harrastimme seksiä, kunnes tunsin miten hirveä ilmakasa kerääntyi vatsaan ja oikein möngersi! Mieskin tunsi sen päälläni ollessaan ja kysyi voinko hyvin. Hän tuli hitaasti pois sisältäni kunnos sarjatulipierun saattelemana, jonka haju muistutti ihan mätäneviä paskavaippoja. Naurettiin ihan hirveästi, mutta kyllä nolotti!

Se oli ensimmäinen kerta, kun mieheni kuuli minun pieraisevan.

Vierailija
5/5 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikokemus on yhdyssana.

Mut joo. Tykätään mieheni kanssa hiukka kinkymmästä meiningistä. Viime kesänä hankittiin mulle uus pvc-korsetti, jossa on korkea kaulus, joka peittää suun.

Oli kauheen hyvä idis testata sitä tositoimissa hellepäivänä, en ollu syöny kunnolla, jalassa oli reippaat korot ja kädet oli sidottu kattokoukkuun.

Oli vähän awkward, ku ukon pannessa silmissä pimeni, en pystyny puhumaan ja taju otti ja lähti. :'D Äijä saatto ehkä vähän säikähtää, ittee lähinnä nolotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi