Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielistelettekö vanhempianne perinnön toivossa?

Vierailija
22.07.2006 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni, että onko teidän perheessänne todettu em. mielistelyä?

Mun mieheni sisarukset ovat kieltämättä aina äänessä kuin pikkulapsina konsanaan ja koittavat saada vanhemmiltaan kiitosta ja tunnustusta heille tekemistään palveluksista. Siis että toitottavat, kuinka ovat olleet nyt ystävällisiä ja maalanneet heidän talonsa/autelleet erilaisissa hommissa/tehneet mökkinsä hyväksi kaikenlaista. Tuntuu sivusta seuranneena hiukkasen huvittavalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan pitää äitini ja isäni kuitenkin tyytyväisinä ja nauttia heidän olemassaolostaan niin pitkään kuin mahdollista!

Vierailija
2/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiosuuteen kun on kuitenkin oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit on koko sukuun.

Vierailija
4/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elävät pitkään. En tarvitse perintöä ja olen varmasti tasavertaisessa asemassa sisarusteni kanssa.

Vierailija
5/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että haluaa vain kiristää lapsiltaan palveluita..? Kilpailuttaa aikuisia lapsiaan edelleen kuten kait lapsenakin teki.

ap

Vierailija
6/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät välit vanhempien kanssa vielä pitkään ovat paljon tärkeämpiä kun ne pikkuroposet mitä sieltä on tulossa.

Mutta toki tiedän mistä ap puhuu, olen nähnyt sitä hyvinkin läheltä, eikä siinä ole muuta motiivia kuin raha.

Vierailija
7/8 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niin tee kukaan sisaruksistanikaan. Meillä on kaikki aina jaettu tasapuolisesti enkä usko että perintö tekee poikkeusta. Vaikea uskoa että asiasta koskaan saadaan mitään riitaa aikaan. No, eipä ole mitään suurta perintöä odotettavissakaan. Itse toivoisin että vanhemmat käyttäisivät rahansa eläessään matkustelemalla. Pistäisivät kunnolla tuulemaan;-) Miehen puolella on nähtävissä että isän uus vaimo selvästi yrittää estää miestä saamasta omaa osuuttaan perinnöstä. Isällä on siis sukurahaa ja heillä avioehto. Isän vaimo yrittää sitoa kaiken rahan kiinni yhteiseen omaisuuteen. Paska akka.

Vierailija
8/8 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vnhempien mökin hyväksi ja kyllä meillä lapset on opetettu samaan. Ja kyllä, olen pitänyt ap:n siskon tapaan ihan ookoona sitä, että lapset kiittävät itse itseään, vaikka ääneenkin, pmasta oikeintoimimisestaan. Ei sitä kiitosta aikuisena muilta juuri saa, joten on hyvä osata kiittää itse itseään.

Perintöihin menee vielä iin monta vuosikymmentä, että niitä on turha miettiä. Mutta kaipa se on totta, että hyvi hoidetuissa mökeissä jne, on enemmän perittävää, kun sse aika tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi